Poslední recenze (67)
Partička (2011) (pořad)
Obdivujem zucastnenych za ich vtipne improvizacie, je velmi takze byt bez pripravy naozaj vtipny a niekedy dokonca aj s pointou...nie je to salka kavy pre kazdeho, ja sa vsak bavim vyborne...bavi ma aj hudobny doprovod a pohotovo nasadene zvuky Mariana Curka, aj smiech a optimisticke moderovanie Dana Dangla. Proste zabava na ktoru sa dobre pozera, a ktora je casto vtipnejsia nez slovenska Particka...budu kreslenej a zabiju te...:)
Foo Fighters: Back and Forth (2011)
Vyborne, prehladne urobeny dokument o skvelej kapele...a pre niekoho kto v nejakej kapele funguje aj velmi poucny.
Opravdová kuráž (2010)
Mam rad atmosferu filmov bratov Coenovcov, tento film ju ma tiez uzasnu, navyse je tu pekna kamera, skvely Jeff Bridges, a o Hailee Steinfeld budeme este vela pocut, krasne napisana a zahrana postava...kedze Fargo a Big Lebowski maju u mna jasnych 5, True Grit sa musi uspokojit so 4 stars...