Recenze (367)
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Jako pokus o kulinářskou show totální selhání v čele s nekompetentním Jirkou, na druhou stranu pravděpodobně nejlepší sitcom, jaký kdy na Nově vznikl.
Baron Prášil (1961)
Skvělý film, skvělé triky, skvělý plakát.
Barrandovský videostop (2011) (pořad)
Jan Rosák nestárne! Jan Rosák je videostop!
Batman (1966) (seriál)
Batman s nádechem 60. let. Co chtít víc?
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Zklamání jak hrom. A to Batman patří mezi mé milované postavy. Ben Affleck Batmana/Bruce Waynea uhrál v klidu, zato Eisenberg byl bohužel nešťastná volba. Superman se navíc za dva filmy charakterově nepohnul ani o píď, jenom pořád fňuká, že ho lidi nemají rádi. Filmu ubližuje pitomá zápletka plná logických lapsů a postav chovajících se jako idioti (Lois Lane!), několik WTF momentů a prázdný symbolismus. Temný vizuál zde nahrazuje spíš tmavý vizuál, kde není nic moc vidět, akčním scénám by místy slušel přehlednější střih. Jestli Justice League zůstane u stejných tvůrců, začínám mít silné obavy.
Bejvalek se nezbavíš (2009)
Ale jo, docela jsem se pobavil. Ta vykrádačka motivu o návštěvě tří duchů mi sice přišla trochu moc, ale když jsem na tu hru přistoupil, ani mi nějak nevadila. Líbil se mi ale Matthew McConaughey v roli samolibého sexistického parchanta, co mu fakt sedlo a zahrál to dobře.
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Neobjektivní komentář: Když já to měl jako malej rád.
Black Books (2000) (seriál)
Jednou bych chtěl vlastnit malé knihkupectví a pít a kouřit a křičet a urážet své zákazníky a terorizovat svého poskoka jako Bernard Black.
Blade: Trinity (2004)
Ježiš, Drakula v rozhalence a s korálovým náhrdelníkem?
Blaník (1997) (divadelní záznam)
Lehce melancholické zpracování české legendy. Humoru je tu až až, i když je převážně konverzačního rázu. To ale ani v nejmenším nevadí a když už dojde k akci, tak stojí za to. Souboj na meče je scéna, která mě naprosto odrovnala, stejně tak scéna mučení. Jednoznačně *****, v českém dramatickém umění špička.