Recenze (367)
Transformers 3 (2011)
Dvouapůlhodinová nuda.
Tajemství jezera Loch Ness 2 (2010) (TV film)
Zpočátku jsem si myslel, že by si film tu jednu hvězdičku snad i zasloužil, ale bylo to čím dál horší. Ty dialogy? Ta parta drsňáků jezdící v hummerech po Skotsku, kterýmu šéfuje holka nápadně se podobající Avril Lavigne? Miliony klišé? Chudáci děti.
Let's Dance 2 (2008)
Choreografie tancování je fajn, ale jakmile kdokoli otevře pusu a něco pronese, nedá se na to dívat.
Drive (2011)
Výborný Gosling jako mlčenlivý řidič, skvělá hudba (jakože opravdu SKVĚLÁ!) a atmosféra a pěkně vrstevnatí záporáci. V mých očích je Drive možná nejlepším filmem teď už minulého roku. A pravděpodobně by fungoval i jako dokonalá adaptace GTA, stačilo by škrtnout titulek Drive na plakátu :-)
O princezně Jasněnce a létajícím ševci (1987)
V životě bych neřekl, že tohle natočil Zdeněk Troška! Teď jsem to zjistil a jsem v šoku! Vážně dobrá pohádka s místy až nepohádkově hutnou atmosférou.
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Co to kudla bylo?
Perníkový táta (2008) (seriál)
Po všech čtyřech sériích (tedy s plným vědomím toho, co všechno se může zvrtnout) a s nulovou znalostí chemie mám stejně nutkání si koupit přívěs a prožít si celý tenhle seriál naživo. Výborně napsané postavy (nejvíc mi utkvěli sympaťák DEA agent-švagr Hank a stoicky klidný psychopat Gus) a zamotaný děj Vás přikovou k počítači/televizi a nepustí Vás, než bude konec.
Alois Nebel (2011)
Atmosféra moc pěkná, zpracování se povedlo, jen scénář mohl být lépe napsaný, Současných 70% procent je podle mě adekvátní.
Soudce Dredd (1995)
Čistokrevná kravina, ale třetí hvězda patří zcela překvapivě Stallonemu za největší přínos tomuto snímku - tedy za jeho geniální "dredovskou" bradu.
O mé rodině a jiných mrtvolách (2011) (seriál)
Ale tohle je opravdu ale opravdu mocinky trapné, ano? Jestli někomu tento styl humoru přijde vtipný, třeba si říkejte, že jsem povrchní parchant, ale opravdu si s takovým člověkem nebudu mít co říct a nikdy nebudeme nejlepší človíčkové kamarádi.