Recenze (973)
Arctic: Ledové peklo (2018)
Tohle bylo minimalistické možná až moc. Mikkelsen opravdu hodinu mlčky tlačil sáně. Pro vykreslení zoufalé situace ok, ale ten film prostě začne brzy nudit.
Stuart: Život pozpátku (2007) (TV film)
Úžasně minimalistické, a přesto velkolepé dílo. Hardy za jedna!
Živí mrtví (2010) (seriál)
Velmi dobrý seriál, který pod těmi rozbitými mozky, vysypanými střevy a podobným hnusem do hloubky řeší i lidské charaktery, psychiku v extrémních situacích, nekonečné a náhlé změny v životech... Nicméně, nejsem schopen překousnout to neutuchající natahování na teď již jedenáctou sezónu, vždyť tomu ději už nikdo nemůže věřit, respektive vás opravdu zajímá co bude s těma postavama po tak dlouhé době? Plácání Furt dokola, bez nějakého rozumného zakončení příběhu.
Toman (2018)
Pro mnohé to asi bude "jen" nezáživné politické drama. Film osloví relativně úzký okruh publika. Stopáž je na Český film docela nevídaná.
Ženy v běhu (2019)
Pohodová, ryze pozitivně laděná situační komedie, která ani muže neurazí..!
Lion (2016)
Příběh výborný, film “jen” nadprůměrný, ale dětská hlavní role odehrána fantasticky
Prehistorický park (2006) (seriál)
Pro děti je hybrid filmu a dokumentu mnohem lépe stravitelný než jen pouhý dokument. Nicméně ty triky jsou na rok 2006 dost tragické i na televizi.
Divoké historky (2014)
Pickup vs. Audi fight byl opravdu fajn..
Yeti: Ledové dobrodružství (2018)
Nenadchne, neurazí. Určitě fajn, ale vypláznout tisícovku za rodinné se v tomto případě spíše nevyplatí.
MOST! - Epizoda 4 (2019) (epizoda)
Zase za 100bodů. Bez prvoplánových zbytečně “cool” hlášek, jemná, až “výchovná” pozitivní diskraminace - celkový směr, kam se seriál chce dostat je nyní již zcela evidentní... PS: Je úžasné, jak elegantně se to na tom sociálním tenkém ledě pohybuje.