Recenze (583)
Sils Maria (2014)
Ve Švýcarsku mají krásné hory, netřeba tyto pohlednice vyplňovat dvouhodinovým hraným filmem.
Pobřežní hlídka: Havajská noc (2003) (TV film)
Tohle byla extra tupá resuscitace tupého seriálu, ještě tupější, než ty nejtupější díly.
Zakázané uvolnění (2014)
Má cenu vidět snad jen kvůli Janě Strykové, která dokazuje, že je dobrá herečka, a výrazně převyšuje zbylé dvě hlavní protagonistky.
Druhý tah pěšcem (1984)
Za místy nechtěnou, ovšem neskutečnou zábavu, jinak jde o bolševický škvár jak vyšitý.
Dárek do cely č.7 (2013)
Záleží na tom, jakou optikou divák na film nazírá. Jestliže na něco, co má být bráno vážně a reálně, bude zklamán, pokud naopak jako něco nepřirozeného, místy až pohádkového, film bude fungovat dobře.
Mazalové (2014) (seriál)
Co je tohle za koncesionářské terno??
Deník Dity P. (2013) (pořad)
Při projekci tohoto skvostu na Brakfestu 2014 to na scéně "Sněžka" opravdu vřelo:-)
Feeders 2: Slay Bells (1998)
Toto je naprostý kánon letošního Brakfestu, něco takového jen tak neuvidíte, s živým simultánním rychlodabingem, který obstaral mistr Játro, se jednalo o neopakovatelný zážitek:-)
Vyšší moc (2014)
Kokotina
Něžné vlny (2013)
To byla teda pokřivená selanka. Ještě, že jsem u toho žehlil.