Oblíbené seriály (9)
Lovci duchů (2005)
Teorie velkého třesku (2007)
Hvězdná brána (1997)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Super seriál, dobré "pokračování" po vzoru SG-1. Sice se mě zdálo, že závěr byl trochu rychlý, klidně by to sneslo delší několikadílné (nedá mě to nenapsat - epičtější) zakončení. :) Ale i tak hodně povedné a pro fanouška SG příjemné rozšíření.
Červený trpaslík (1988)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Námořní vyšetřovací služba (2003)
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost (2009)
Po shlédnutí dalších epizod musím říct, že to nemá žádnou chybu! Žádnou! Jediné co si můžu přát, aby to takhle dál pokračovalo. Snad se z toho nebudou snažit vytřískat co to jde a nebudou to zbytečně bez přemýšlení natahovat a dojedou to tak jak to mají v plánu (přesně naplánováno do poslednícho detailu - doufám).
Black Books (2000)
Geniální suchý britský humor :) Stoprocentně stojí za shlédnutí. Některé scény si člověk zapamatuje opravdu na hodně dlouho.