Recenze (25)
Ultraviolet (2006)
Strašný, strašný, strašný, strašný, strašný.
Těžko ho zabít (1990)
Porevoluční klasika.
Predátor: Evoluce (2018)
Jsem opravdu rád, že na konci z té kapsule nevylezl Švarcík :D
Tvář vody (2017)
No já teda jako fakt nevím. Měl jsem co dělat, abych u toho neusnul.
Cesta na Hrad (2018) (pořad)
Zeman není ve formě. Je úlisný a Ray mu neleze do prdele. Já se dost bavím. Několikrát opakované bonmoty, které už jsou spíše smutné. A vše je po minutách...
Ochránci (2017)
Opravdu hodně špatný.
České moře (2017) (pořad)
To je dobrý. Tady mám model Země, abych dokázal, že voda zeshora poteče dolů.
Velká čínská zeď (2016)
Těsně po revoluci možná dobrý. V dnešní době úplně zbytečný. Nic než nuda a klišé.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
To jako vážně?!?
Žraločí tornádo 3 (2015) (TV film)
TY VOLE TY VOLE TY VOLE!!! Tohle je prostě neuvěřitelný! Poslední půlhodiny jsem na to koukal s otevřenou pusou a střídavě se křenil do pantů! A ten závěr - EPIC! EPIC! EPIC!