Recenze (3 291)
Bratři a sestry (2006) (seriál)
Viděl jsem jen kousek, ale to mi úplně stačí. Bratři a sestry nejsou pro mě.
Všechny cesty vedou domů (2008)
Všechny cesty člověka vedou domů, tedy k smrti. To je dobré téma pro filmový kus.
V zajetí těla (2003)
Ano, film je neuvěřitelně pomalý a nudný, jak si správně všiml film prožívající uživatel "ripo" a neopomenul to zdůraznit. Ale jsou i tací co čas během filmu nejen projedli a úpropili a pronudili se k závěru...
Laguna (2001)
Ne vždy je člověk naladěn na takový pěkný Kanadský film. Ale pokud máte příslušnou náladu, tak film shltnete a dáte si i nášup.
Podzemní pevnost (1973)
Kdžy dostal tenhle film Zlatého medvěda, tak se musel tehdejší porotě udělující Zlaté medvědy moc líbit! Doufám, že k tomu přihlédnou všichni další komentátoři tohoto málo dravého a ambiciózního filmu.
Co je nového, kočičko? (1965)
Švanda to je. Pěkná konverzačka.
Okrsek 49 (2004)
Nechytlo mě to, tak jsem to jen prolítnul a PROTO DÁVÁM JEN JEDNU HVĚZDIČKU, však jiní dají jak to cítí a vidí a dílu nebude ublíženo.
Bandolero! (1968)
Frajerský western plný správných a nesprávných chlapů.
Odnikud někam (2010)
Na hýření není nic zlého, neb když má muž smysl života v rajských zážitcích, a umí se tím zabavit, tak pak je vše o.k. Film je velice duchaprázdný a ospalý a herci moc uměle sypou na diváky hrozný žvásty.
Ochránce (1996) (seriál)
Ochránců není nikdy dost a tenhle chlapec ví moc dobře koho chránit a koho ne. Má pořádně za ušiskama.