Recenze (800)
Chobotnice (1984) (seriál)
Nostalgie?
Hledám Amy (1997)
Další z filmů, od kterého jsem nic nečekala. Jen ze zvědavosti, jsem si řekla, že zkusím kousek, kvůlivá mé oblíbenkyni, která dobře film komentovala a hodnotila. Zůstala jsem do konce. Spousta sprostých slov, vlezlých scén, buranskách vtipů,ale všechno tam tak nějak pasovalo. Nic nebylo zbytečný. V ,zaobaleném případě by právě z tohoto tématu byl vytvořen snímek plný klišé, patosu, nevkusného sentimentu. Pro mne velké a příjemné překvapení. A dobře mi tak.
Přírodní vesmír (2012) (seriál)
Krásně se na to kouká a ještě se člověk něco zajímavého přiučí a dozví
Lulu a Jimi (2009)
Zas tak strašný to nebylo, kousíček poezie to v sobě mělo, nebylo to vyloženě nevkusné, tak proto 2*dám.
Daphne (2007) (TV film)
Výborná role pro G. Somerville, jinak nic
La Bohème (2008)
trošku mi tam vadily filmové úchylky, ale tu operu miluju, Villazon je skvělý, tak jak často tohle člověk uvidí? Těším se na přenos z Metropolitní Opery, jestli se toho někdy dočkám.
Dobrodruzi (1967)
Úplně super dobrodruzi! Bylo tam všechno, jak má být, charismatický Delon, správný chlap Ventura, krásná holka citovka, gangsteři hnusní, pevnost Boyard, nádherné exteriéry, k nasycení. Velké diky všem, kteří toto chtěli natočit, mohli natočit a natočili.Abychom my toto mohli vidět, vnímat a slyšet.
Smrtihlav (1998)
No, jo, no. Kámoška mne donutila na to kouknout, ale já věděla, že to není nic pro mne. Všechny ty bizarní efekty, fantasy, do toho všeho ten americký cit pro patos, který je mi tak vzdálený. Pastva pro oči, za to dám hvězdy.
Brigitte Bardot: Nepochopená (2013) (TV film)
Romantický pohled na B.B., ale poezie a ladnost, tomu neodolám
TGM: Talkshow Geni a Míši (2014) (pořad)
Podle prvního sezení tuším, co bude dál. G+M dochází nápady, vtip a dobrá nadsázka.Bohužel, oni to nevědí, nebo nechtějí vědět. Smutné!