Oblíbené filmy (10)
Svět podle Prota (2001)
Přečetl jsem si pár zdejších komentářů a překvapilo mě kolik lidí vůbec nepochopilo tu jednoduchou zápletku, kterak se v jednom těle vystřídají dvě bytosti. Smutné. Ani se pak nemůžu divit, že film pokládají za nekonzistentní, mnohoznačný a s otevřeným koncem. Leda prd, je to vymakané od začátku až do konce.
Tahle země není pro starý (2007)
Jackie Brown (1997)
Pro mně jednoznačně nejlepší film z dílny QT. To co se na plátně odehrává mezi Robertem Forsterem a Pam Grier je naprostá špička.
Anglický pacient (1996)
Hra (1997)
Velká ryba (2003)
Zodiac (2007)
Obvyklí podezřelí (1995)
Adamova jablka (2005)
Nepamatuji si na jiný film z poslední doby u kterého bych se tak často, nahlas a od srdce zasmál. Úžasné panoptikum vynikajících figurek.