Recenze (348)
Pokémon: Detektiv Pikachu (2019)
Neviem prečo je ťahákom Ryan Reynolds, keď tam hrá asi 5min na konci...nevadí. Hlavný hrdina je totálny tupec, nesympatický, škaredý a ešte je aj sprostý. To že sa k nemu prilepil pikachu, nerozumiem, mohol sa prilepiť k stolu a fungovalo by to rovnako ak nie aj lepšie. Príbeh pomerne slušný, aj keď od začiatku bolo jasné kto to má za ušami. Vizuál veľmi podarený, tam nemám čo vytknúť, jediná scéna mi robila starosť a to keď sa im pod nohami zmenila hora na pokémona. Trvalo to asi 10min a nič sa tým nepovedalo, asi potrebovali natiahnuť stopáž. Celkovo by som to hodnotil na 2*, ale z nostalgie som dal 3*. Max 50%
Legenda o opilém Mistrovi (1994)
Toto je taký sprostý a zároveň geniálny film, že až dvermi trieska. Príbeh to v podstate nemá (tak trošku má, ale nevadí), neustále sa tam mlátia a čo je super, aj dosť pijú :D Celým filmom sa nesú debilné hlášky s debilnými xichtmi číncov, spolu s úžasným zvukom bitiek, akoby niekto trieskal palicami o stôl, nenormálne presne zladené bitky, s nenormálnou kamerou, robia z tohoto snímku nenormálne dobrý film. Kto pozrie zistí, že napriek všetkému zlu, je to najskôr najlepší kung-fu film s Jackiem, ktorý si musí každý povinne pozrieť a ak dá menej ako 5*, tak šupa po temene :D 100%
Hellboy: Královna krve (2019)
Chvíľku som si myslel že pozerám remake jednotky. Potom sa čosi udialo, čo v jednotke nebolo a utvrdil som sa v tom, že je to iba sračkoidné pokračovanie s total inými hercami. Dve hviezdy sú za celkom trefné hlášky a bitku s obrami. Ostatné je žumpa. Škoda preškoda. 40%
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Stále môžem povedať že podarené. Perlman sa na Hellboya hodí, príbeh je fajn, je to sranda. ALE, nie taká ako jednotka. Takže za mňa 80%
Hellboy (2004)
Postupom času musím reálne zhodnotiť, že jednotka bola určite TOP! Skvelé masky, skvelý príbeh, skvelé kulisy, dokonca aj musicbox. Stále sa rád vrátim k pozretiu tohoto filmu, nech ho dávajú v TV, alebo len tak z USB. Oddychovka za 95%
Černobyl (2019) (seriál)
Nieže by som nemal páru čo sa tam stalo, ale dozvedel som sa určite viac ako som tušil. Spracovanie, na v podstate seriálovej úrovni, ma dosť prekvapilo, bolo to nepredigitalizované, celkom slušne reálne, čo oceňujem. Postavy fajn, potešil ma Skarsgard. Celých 5 dielov som doslova žral očami, prešlo mi to rýchlo. Čo sa týka spracovania 5*, čo sa týka udalosti tak -5*. Veľmi kvalitný neruský dokument. 100%
Žraločí muž (2005) (TV film)
OMFG! Videl som už množstvo bizardností, hlavne z dielne Asylum a od Seagala...ale toto je skvost...rakovinou zasiahnutý syn, neuveriteľne mentálne chorého vedca, ktorý sa rozhodol pomocou kmeňových buniek zachrániť syna krížením so žralokom? A to prečo? Sa akože vážne pýtam, prečo? A so žralokom? Pre pána Jána, to koho toto napadlo? Ale musím sa priznať, že mi to veľmi nápadne pripomína Mrožieho muža, ale tam nebolo toľko krvi. Tiež to bola bizardnosť. K veci. Škoda plátna, škoda SD kariet, škoda nafty, škoda elektriky. Škoda, že sa takéto čosi natáča. 0%
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Musím povedať, že veľmi paranormálne to nebolo, tiež herecké prejavy nič moc, Mulder a Scully vs predĺžený diel seriálu. Nič prevratné, ani nič hrozné. Také klasické akty X ako si ich pamätám z dôb dávno minulých, kde vládli bohovia a Herkules...hm, to je zase z iného seriálu. No nič. 50%
Evoluce (2001)
Hm...keby nebolo CSFD, asi by som ani nevedel, že to bola plánovaná komédia. Bola to hlavne otrasná kktina, kde bohužiaľ, aj naozaj dobré hlášky mi pripadali v súvislosti s dejom nenormálne bizardné. Neviem čo viac napísať. Asi najlepší bol záver, kde do riti tej obludy striekali vodu a ono ju to zabilo. Akože čože??? A ešte na total záver, kde boli všetci od vesmírnych sračiek, išiel Duchovny kefovať ženskú do kamiónu? Akože čože??? Stále nechápem, že som to pozeral a reálne dopozeral. -10%
Inferno (1999)
Kriste pane bože. Toto bol nenormálny odpad...pozeral som v TV cez vianočné sviatky a skoro som vypľul šalát nosom. Van Damme je otrasný herec v tomto otrasnom filme s ďalším otrasným hercom Trejom. Akože otras. 15%