Recenze (348)
Památkáři (2014)
Toľké obsadenie a taká škoda...aj keď mohlo to byť aj podstatne horšie. 65%
Moje ségra má prima bráchu (2014)
No to bola nuda ako brok...nič mi to nepovedalo a skoro som zaspal...5%
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Taká trtkovina...nejak ma to neoslovilo, Seth trápny...neviem no. 50%
StreetDance 3D (2010)
HRôZA!!! -100%
Soumrak mrtvých (2004)
Výborne som sa bavil, skvelý humor, všade zombíci, super. 85%
Návštěvníci 3: Revoluce (2016)
Celý film je v podstate vykrádaním jednotky, pretože všetko smiešne sa udialo tam. ALE! Kto chcete a môžete, pozrite si aj tento zázrak, ja som sa bavil, hlavne na konci mi skoro cvrklo...80%
Hvězdy nám nepřály (2014)
Ťažká romantika...ťažká dráma s koncom, ktorý som nečakal. 80%
Mroží muž (2014)
Bez hodnotenia, pretože som sa neprinútil to vôbec pozrieť. Vyzerá to byť riadna vtákovina...
Kniha džunglí (2016)
Návrat do detstva. Mal som takú knižku, spolu s červenou magnetofónovou páskou...už som na ňu zabudol a tento film mi ju viac ako verne pripomenul. Totálne podľa tejto malej knižky, ešte aj tie pesničky sedeli, čo som nepochopil. Totálna nostalgia. Okrem toho masakrálny vizuál, kde nieje čo vytknúť. Skvelý film. 100%
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Neviem no, nejak som sa stratil...jednotka bola super, toto je čosi divné. Videl som asi 5x, lebo som nebol schopný pozrieť to na jednu šupu a stále sa mi zdalo, že som nevidel všetko. Nejak mi chýbala postupnosť v deji. Efekty a scény boli ale dobré, takže úplne na figu to nebolo. Hádam bude trojka lepšia. 65%