Recenze (65)
Pěkně daleko (2023)
Dnes chce každý ohúrenie, čaká lobotómiu mozgu od filmu a zabúda sa o čo vlastne ide a prečo kedysi vznikli. K tomu sa pridá každí domáci filmový krytik na Čsfd a potom hodnotenie tak vypadá. Ak máte radi zabavenie pri rozumne (nesílene) natočenom filme "na nedeľný večer" o vzťahoch s prvkami romantiky, komédie, drámy so štipkou drsného života, otvorte chipsy, pukance, pohár vínka a smelo do toho. Za mňa so ženou splnil čo mal na výbornu 75% ***** (hodnotenie v čase písania príspevku smutných 58%)
Bruno Reidal: Zápisky vraha (2021)
nepochopený a pritom výborne spracovaný film. Je dôležitým náhľadom do mysle vzniku a príčin psychicky chorého človeka. Môžeme sa len dohadovať, aký život by viedol Bruno za iných okolností, vyrastajúc v milovanej rodine so správnymi vplyvmi, sexuálnym usmernenim a porozumením... Stále nedostatočne rozlúsknutej otázky, či sa človek vrahom rodí alebo sa vrahom stáva okolnosťami udalosťami, výchovou atď. Za mňa 70%
Tuláci (2023)
Zvyknem dávať o dosť vyššie hodnotenie ako tu býva (väčšinou je tu podhodnotené) ale tu slabé 3* a za mňa 47% . Chcelo by to byť pochmúrne a s napätím no moc sa nekoná. Ako iednohubka ak fakt nič iné nieje ale inak o nič neprídete. Škoda.
Opravdová kuráž (2010)
seriál "fikce, nebo pravda" z 2012r (od Callan-Jonesa) časť 6 sa venovala tomuto filmu. Veľa pikošiek o zbraniach a ako to chodilo v tých časoch. (chcel som dať do zaujímavosti, no ako je napísané v návodoch "cez ovládací panel" som nenašiel ako zaujímavosť pridať :(. )
Pomsta s chutí třešní (2021) (seriál)
až na ten koniec super bizar. Seriály Netflixu už ani nepozerám nové lebo nič neukocuju a nechávajú otvorené. Miniséria áno lebo týmto neduhom netrpia ale žiaľ tento áno. vedieť to, ani sa do toho nepustam a pritom to mohlo krásne skončiť a dostal by u mňa 83%. Takto s odretými ušami 70%. Škoda
House Party (2023)
tak zlé to fakt nebolo (25% hodnotenie????). Prestávam rozumieť týmto hodnoteniam. Film nenadchne ale ani neurazí. Slabší priemer -hlavne na Worner Bros (+ New Line Cinema) je to slabé ... Na kino nie ale do TV ako jednohubka na večer sa to určite dá. Za mňa 56% . Na dorovnanie aspoň kúsok tohto nezodpovedajúceho hodnotenia (25%) dávam 5*.
Bílý šum (2022)
nehulil som už snáď 100 rokov ale po skončení filmu došla myšlienka "toto treba pozrieť ešte raz a s brkom" :D (škoda, že už nehulím :) ). Ok - krásna absurdita zasadená do cca 80tok (-: .Ak od toho nič nečakáš, a bavili Ťa atmosférou "chlopociny" typu Critters (1986) (menej priameho humoru- viacej absurdného až suchého ), je tu možnosť, že Ťa osloví aj Biely šum. Moju pozornosť udržali od začiatku prvých 15min až po koniec a bavil som sa. Na podporu podhodnotených percent 5*. 68%
Dempsey a Makepeaceová (1985) (seriál)
Kto by ich nepoznal kto má dnes nad 40 :) ... Vo svojich časoch top seriál. Teraz keď to na STV pozerám, rôzne scény budia skôr úsmev ako pôvodne zamýšlané prekvapenie/šok ale nieje to nič strašné. Za charizmu seriálu a božskú Makepace hviezdička naviac ***** . Za mňa podhodnotené - 78%
Nový vánoční příběh (2022)
poslednou dobou žial na ČSFD % vôbec neodrážajú to najdôležitejšie na filmoch- pozaeratelnosť. Tu konrétne ak sa niekomu páči žáner alá Sám doma a má rad vianočné filmy, vôbec nespravý chybu pozretím Nový vánoční příběh. Jednotku som nevidel (ale pozriem), išiel do toho len vďaka príspevku dr.horrible a NikiVai ale s malou nádejou, že to bude stáť za to (53%). Dvom hore spomenutým dík. bavil som sa celý čas a za mňa 70% v pohode. Dávam 5* na podporu a kúsok dorovnania tohoto nefér skóre.
Hra na Boha (2021)
v 90% s hodnotením filmov nesúhlasím lebo je podhodnotené. Tu okrem zaujímavej myšlienky toho moc nefungovalo. čiastočný SPOILER: Asi najväčší neduh je prevedenie myšlienky do príbehu ktorý mal u mňa "nezožrateľné" momenty a myslím, že by ho nezožralo 10r dieťa a nie to miliardár. Keby som vedel do čoho idem, tento film vynechám. 45% (dávam ** za lákavý "obsah" od Televize Seznam a snahu o teoreticky dobrý film)