Recenze (65)
Děti Nagana (2023)
za mňa áno! splil čo mal na 1ku. Pocit 90r som im ani neviem prečo ale žral , príbeh aj keď jednoduchý fungoval - vlastne atmosfére ešte pomohol, že nebol zbytočne prešpekulovaný (vtedajšie filmy tiež neriešili dnešné "supermyšlienky" vyžadované od úspešných dnešných filmov - proste jednoduchosť zameraná na výsledok)... Za mňa dobrá rodinná oddychovka a naviac "od nás", našich už susedov. Bodaj by bolo takýchto diel viacej 78%
Buď chlap! (2023)
príjemná "nedeľná" oddychovka na jedno pozretie. 62% + 5x* na podporu nie celkom fér hodnotenia
Temná dcera (2021)
uveriteľný a výborný herečky výkon Olívia Coleman. Film asi nie každému zapasuje ale ak áno, dostane sa pod kožu. Povedal presne čo má. Až netypicky dobrý na Netflix 87% 5x*
Uprostřed ničeho (2023)
v podstate slabšia verzia pi a jeho život ponata trochu inak. Je tam zopár nedomyslenych vecí (SPOILER Z.: prečo nevylievat naďalej vodu, teplota vody a podchladenie, sama kľudná hladina, tesnenie dverí , spojov, či bola vojna alebo čo a pod SPOILER KONIEC) ale keď toto tomu odpustite, tak je to slušná jazda. Za mňa pekne spracované Bčko. Je to pozeratelne? je atmosféra? áno- tesne 70%. Na vylepšenie hodnotenia 5x*
Jabloňový květ (2023)
hodnotenie v podstate zodpovedá (aktuál 64%)... Slušný filmeček tu od susedov s náhľadom do socíku. Škoda že socíkovská linka nebola obsiahlejšia+ menej prítomnosti a sa nevenovala trošku viac priblíženiu prečo sa na vzťahy "výmenných študentov" pozeralo tak prísne (spomenúť , že sa na hraniciach strieľalo, strata úcty za "neposlušnosť"a poníženie celej rodiny a pod) aby sa nielen ľudia čo to zažili ale aj nové generácie vedeli kúsok viac ponoriť napr. aj do pohľadu "dozorujúceho" ktorý sa zodpovedal vláde doslova svojim krkom a ktorý sa vo filme mohol tiež rozviesť. Bolo to proste trochu zložitejšie. Dalo sa to málinko viac prepracovať. celkovo za mňa slušných 66/%. S hore drobnosťami mohol ísť aj na 75% ... 5* na vylepšenie hodnotenia
Freestyle (2023)
nenechajte sa odradiť. film má drive z pouličného prostredia ktorý možno nie každému sadne. Ak Vás osloví trailer , smelo do toho a toto hodnotenie si nevšímajte. Jediné čo by som vytkol je koniec ktorý by mal mať pokračovanie...Na PL skvelých 69% za mňa a 5* na vyrovnanie tohoto "unfair" hodnotenia (aktuál 38%).
Renfield (2023)
Človek až zvažuje, či vôbec ide pozrieť film s hodnotením 60%. Keďže som nečakal nič moc na základe hodnotenia, nakoniec som sa dobre bavil. Žiadne extra "lakačky", príjemne naladená komédia s čiernym humorom a až na spústu prehnanej krvi ala Mortal Kombat by som aj to horor dal preč. Za mňa podarených 74% a 5x* dávam na podporu aktuál 60%
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
po dlhej dobe som sa odhodlal na "horor". Nebolo to zle ale ale klasika. Celé postavené na klasickom koncepte "lakačiek" a vhodných zvukov vo vhodný čas. Asi som už na tento typ filmov starý. za mňa je omho viac hororový taký Prometheus alebo horizont udalostí postavený na kvalitné spracovanom príbehu. Z ucty k hororom tohto druhu **** a osobne hodnotenie z úcty k horor fandom 63%
Bastardi: Reparát (2023)
takto ... 28% nie. Je to ale také CZ/SR už tradične od nikadial nikam. Mám dojem, že nám chýba fantázia . Poriadna zápletka v našich končinách je skôr výnimka. Aj keď to bol seriál, fenomenálny dicky "MOST!" ukázal, že sa to dá a kade by sa tvorba s obmedzením rozpočtom CZ/SR mala uberať.. Tu to ťahá Godla a vdaka jemu 55% 5* dávam ako podporu nakoľko zas tak zle to nebolo ak si odmyslim chýbajúcu pointu.
Medvěd na koksu (2023)
klasika ujetý humor ktorý by si čakal od názvu "medveď na koksu" - za mňa dobrý a presne čo som chcel som dostal. Rovnako chválim stopáž príjemných 90min bez titulkov ak nechceš ponocovať. 71% na pomoc/dorovnanie podhodnotenia davam 5*