Recenze (279)
Po zániku Země (2013)
Ak zoberiem do úvahy, ako sa za posledné roky dokašľalo množstvo sci-fi projektov, tak toto sa ešte ako-tak dá, len sa na After Earth treba pozerať ako na sci-fi pre deti a mládež.
Neobyčejný život Timothyho Greena (2012)
Milá rozprávočka s malými, takmer nepostrehnutelnými muchami v scenári a scénach, avšak dajú sa odpustiť, pretože príbeh je jednoducho úprimný.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Nepokazilo. :-)
REC 3: Počátek (2012)
Hviezdička za humor.
Iron Man (2008)
Akoby nemohol nosiť tričká a košele na tej blbosti, čo mu trčí z hrudníka, nie, on si na nich spraví dieru... :-) Kapitalistický realizmus.
Smrtelné zlo 2 (1987)
Jede z najlepších hororov všetkých čias.
Lesní duch (2013)
Kto videl pôvodné verzie, hlavne Evil Dead II, tak vie, že tento rímejk nestojí za nič.
Born Into Brothels: Calcutta's Red Light Kids (2004)
Silná výpoveď o (bez)nádeji.
Temné nebe (2013)
V závere je scenár prirýchly: od návštevy, v ktorej sú poučení, že sa niečo stane a jasne, hneď v ten večer to má byť, akosi sú všetci presvedčení, že to bude na Deň nezávislosti, keď si po nich prídu. Atmosféra dobrá, ale v žánri to neprekoná The Fourth Kind.
Křehká identita (2012)
Vedeli ste o tom, že Hitler bol dojčený slovenským mliekom? Aj to je jedno z tvrdení kontroverzného historika Ďuricu. Prekvapuje ma, že ten senilný dedko má stále toľko energie. Možno bude predsa niečo s tým mliekom. :-D Piussi sa podarilo natočiť geniálnu sondu o slovenskom nacionalizme, ktorý v mnohých prípadoch prekračuje ideológiu a mnohí jeho prívrženci by mali čo najskôr vyhľadať odbornú pomoc.