Recenze (42)
Buchty a klobásy (2016)
Vždycky jsem chtěla vidět porno v kině. Tady se mi to dost povedlo, jen bylo sprostější, než bych čekala. S připitomělým úsměvem na tváři jsem si nespočetněkrát představovala, copak tam asi Rogen a spol. při psaní hulili za matroš. Musela to být fakt síla!
We Are Your Friends (2015)
Upřímně si myslím, že to nemá absolutně žádnej hlubší příběh. Prostě jen pohled na reálnej život, ve kterým, když máte známý, se dá všechno zařídit. Ale ta hudba se mi tak šíleně moc líbila, že jsem si ji musela hned pouštět z youtube další 4 dny...
Padesát odstínů šedi (2015)
Nezklamalo, nenadchlo... přesně podle očekávání.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Příběh mě upřímně vážně moc nenadchnul, ale ten drak!! Ten byl tak náádherně udělanej, že ten samotnej si zaslouží minimálně 2*!
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
To byla kravina, až sama nechápu, že mi to přišlo tak neuvěřitelně vtipný. Přijde mi to jako nejlepší áčková komedie za hoodně dlouho dobu. Všichni v kině ještě na konci filmu seděli a čekali, jestli režiséři nedají bonbonek na závěr (nedali). Bohužel pro mě byl klíčový moment s Channingem Tatumem, mé libido zaplakalo a ani Backstreet Boys to nenapravilo.
Sword Art Online (2012) (seriál)
Úžasnej nápad! Ze začátku jsem koukala jenom s otevřenou pusou. Bohužel konec to dost zkazil, každopádně pro mě to je jeden z nejúžasnějších Japonských nápadů!
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Skvělej film! Jednu hvězdičku musím ubrat za inzulin, těžký kulomet a resustitace trola pomocí defibrilátoru....
Mládeži nepřístupno (2013)
Nic víc nechutnějšího sem snad nikdy neviděla....sama nechápu jak sem se u toho mohla tak moc doslova třískat smíchy - občas. http://generace21.cz/13302-nechutnosti-v-podani-hollywoodskych-hvezd/
Miláček (2012)
Bože, takovou ptákovinu jsem dlouho neviděla. Ani nevím co přesně bylo pointou příběhu, v hlavě mi zůstala jenom myšlenka toho, jak jsou si všichni nevěrní!
Temné stíny (2012)
Od Burtona maličko zklamání, ale film je stejně dobrý! :)