Recenze (17)
Řežba v Tombstone (2013)
Uwe Boll uz toci i westerny?
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Popretie všetkého, čo sériu Die Hard urobilo legendou. Hviezda len preto, že mám na B.W. slabosť.
Pád Bílého domu (2013)
Menej vtipné ako Die Hard 1-4, ktoré bezostyšne, ale dobre vykráda, a o triedu až dve lepšie než A Good Day To Die Hard
Hypnotizér (2012)
Už kniha nestála za veľa, ale film je ešte horší a nudnejší...a nudnejší...a nudnejší...
Skyfall (2012)
Nejlepší a nejzábavnější Craigův Bond.
AC/DC: Let There Be Rock (1980) (koncert)
Najlepší koncertný záznam AC/DC!!!!
Vše pro dobro světa a Nošovic (2010)
Moorovská agitka s krásnou kamerou a premyslenou réžiou.
Robin Hood (2010)
Vráťte mi Robina Hooda! Toto je o niekom úplne inom, ja preferujem legendu s mágiou, nottinghamským šerifom a všetkým, čo k tomu patrí. Inak ako príbeh zo stredovekého Anglicka fajn, ale Robin to nie je.
Somrák s brokárnou (2011)
Čistá jazda a squelý Rutger "Luděk Sobota" Hauer k tomu. Zatiaľ najlepšia pocta grindhousu.
Světová invaze (2011)
Klasická oslava amerických mariňáků. Když v dneším hyperkorektním světě už nemůžete na plátně střílet Korejce, Vietnamce ani Araby, tak holt zbývají jenom mimozemšťani (zatím, až jednou přistanou, tak i to skončí...chjo...). Zábavné, dobře natočené, patos jak od Ramba, vše vyřešeno - Amerika, potažmo lidstvo zachráněno... Mně to bavilo...