Recenze (592)
Cizinka - Vězení Wentworth (2015) (epizoda)
Tak alespoň to oživila ta sado maso komedie na závěr...
Ash vs Evil Dead - Série 2 (2016) (série)
2. série byla totálním utrpením. Pořád dokola omílání stejných témat, seriál nepřišel s ničím zajímavým, hlavní záporák Baal byl naprosto nevýrazný, podobný postavám z podobně rozbředlých Lovců duchů. Je smutné, že seriál musí zachraňovat odkazy na stále zábavný horor z 80. let a ani za těch více než 30 let se nikam nedokázal posunout.
The Suffering (2016)
Lepší se dívat na náctileté trouby pobíhající s roztřesenou kamerou po lese než na tuto nadutou nudnou amatérskou duchařinu s přemrštěnou délkou.
Cizinka - Ďáblovo znamení (2015) (epizoda)
Čarodějnický proces na skotské vesnici musel být podobně populární jako koncert Nazarethu. Stačilo podezření a už se zařizovalo BBQ a dav se soudním dvorem se seběhli takřka přes noc. Nic proti zdravé romantice, ale obětovat v jejím zájmu alespoň nějaký smysluplný příběh v tomto díle dosáhlo vrcholu. Díl je předvídatelný od samého začátku a proces skutečně končí obětováním jedné zločinné postavy a vysvobození té hlavní zázračným příchodem švarného mládence. Nablblý scénář zachraňuje nadstandartní a jistá filmařina, která si drží vysoký standart od prvního dílu.
Láska a přátelství (2016)
Skvělá výprava, kamera a herci ve vedlejších rolích. Beckinsale tu pózu nevěřím ani minutu a možná i díky ní vypadá film jako totální nesmysl.
Berlínská mise (2016) (seriál)
Napínavý špionážní seriál v atraktivním prostředí německé metropole. Oproti podobně laděné 5. sérii Homelandu, není tak akční, nicméně poskytuje kvalitní drama lépe propojené s prostředím a s perfektními herci. A když už na tu akci dojde, stojí za to.
American Horror Story - Kapitola pátá (2016) (epizoda)
Díl je nepříjemně utahaný a byla jenom úleva, když celý příběh skončil. Možná to mohlo být i dřív.
Pustina - Epizoda 2 (2016) (epizoda)
Brilantní režie a vůbec technická stránka dílu/seriálu. Epizodické zaměření na jednoltivé postavy v minulém díle jsem chápal jako nutné zlo kvůli představení charakterů a doufal jsem, že napětí na konci předchozí epizody podpořené vynikající Zuzanou Stivínovou se přenese na zbytek děje. Bohužel se nestalo a díl se znovu rozbíjí do několika více či méně zdařilých epizod.
Bite (2015)
Tak odfláknutou rádobyMouchu jsem už dlouho neviděl. Jednu nesympatickou holku něco kousne ve vodě a stane se z ní zabijácká mrcha umazaná od hoven. Oběti jí postupně napochodujou do bytu, chvilku v tom papírovém bytě ječí a za naprostého nezájmu sousedů jsou poblity a zabity a obaleny vetřelčím slizem. Slaboduché vykrádačky lepších hororů jenom potvrzují neschopnost vytvořit něco smysluplného, nebo snad originálního.
Zhasni a zemřeš (2016)
Z jednoho nápadu se dělá film těžko, blbě dopadla nechtěně komická Mama a dost nevýrazně i Sandbergův film.