Recenze (592)
Viktor Frankenstein (2015)
McGuigan natočil úplně zbytečný film. Chápu, že pracovat se musí, ale jiný důvod, proč vznikl tento film, nevidím. Navíc McAvoy je roli VF opravdu špatný, jako by chtěl hrát ve filmu Kennetha Branagha. Jenže McGuiganův výtvor má daleko do Branaghova rozmáchlého opusu (a tady už se nabízí srovnání se špatně splácaným monstrem...).
Modré stíny - Epizoda 3 (2016) (epizoda)
Z počátku to vypadalo, že se budeme opět pohybovat od jednoho minidramatu k druhému (konfrontace Melíškové s Krobotem je vynikající, ačkoli k opilosti inspektorce stačí málo a bůhví jak se v tom stavu dostala domů), ale převažuje detektivní linka. Tempo trošku sráží drama s domácím násilím, které zde působí jako vata.
Modré stíny - Epizoda 2 (2016) (epizoda)
No ono je to fakt výborný! Novotný je tak úžasně k zblití, že jsem i zapomněl, jak se jmenuje.
Suburra (2015)
Paranoidní film o tom, že mafie a gangy jsou za vším. Každý čin vyvolá příslušnou odezvu a nikdy ne dobrou. Nepříjemný obraz společnosti, který kazí až příliš do očí bijící vykonstruovaná příběhová kostra. Ta končí pro některé méně nesympatické postavy jakýmsi lepším koncem nebo alespoň satisfakcí. Ale už z Kmotra a Chobotnice víme, že každá sebedůležitější hlava je nahraditelná a je jen otázkou, kdo mezeru vyplní. Tenhle aspekt vývoje tu chybí.
Smrtgasmus (2015)
Trochu víc nadhledu a míň onanie nad metalem by neškodilo. Vtipy většinou nefungují, násilí působí samoúčelně a vůbec není cool. S žánrem si mnohem zábavněji poradil film "Scouts Guide to the Zombie Apocalypse".
We Are Your Friends (2015)
Dokonale primitivní scénář s černobíle načrtnutými postavami. Max Joseph vypráví o hledání originální cesty tím nejprůměrnějším způsobem.
Ritual (2013)
Velké ambice ve spojení s nedostatkem kvalitního materiálu (a možná i talentu), který se trapně natahuje až na konec závěrečných titulků. Prázdná sláma, která se mlátí do poslední vteřiny.
Letopisy rodu Shannara (2016) (seriál)
1. série: Shannara nepřichází s ničím novým, ale tenhle kompilát Pána prstenů, Xeny, Hry o trůny (a bůhví čeho dalšího) je vydařenou svižnou a dobrodružnou televizní zábavou. Pak už je možné odpustit mnohé nedokonalosti včetně bílé pěny jako sněhu lepící se na tváře hrdinů nebo nadužívání halogenů při nočních scénách. 2. série: nudná sra*ka.
Jeruzalém: Brána do pekel (2015)
Jedinou atraktivní věcí hororu je prostředí Jeruzaléma, jinak je to strašná pitomost.
Noční můra: Tajemství spánkové paralýzy (2015)
Pouze výpovědi postižených. O nich samých se ale moc nedovíme, ani proč byli vybráni. Do hloubky se nerozebírá ani fenomén spánkové paralýzy. Takže ve výsledku je to takový děsivější dokument v mantinelech podobně neinvestigativních polohraných zbytečností ze ZOOMu.