Recenze (192)
Justice League: Crisis on Infinite Earths - Part One (2024)
Podle komiksu někdy z 90. let, celkem budou 3 díly.
Zatracená krvavá láska (2024)
Taková komedie :)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Říkal jsem, nemůže to být tak hrozné jak všichni tvrdí. Ale jako jo no :)
One Percenter (2022)
Připomínalo filmy se Stevenem Seagalem :)
Mladá dáma (2024)
Film nic moc, obyč, ale omg ty detaily na drakovi.
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
Lepší než poslední pokus, ale opět, nedodržují předlohu, dost věcí ořezali, příběh, smysl, humor, hlavní postavy trpící obezitou, mění si věci, dělají to podle sebe, není to ono .. ty změny mi vadí. Celá pointa Avatara proč je dobrý, je právě evoluce a devoluce postav .. odeber zážitky, přijdeš o onu d/evoluci a celý seriál je o ničem, jenom urychlená verze na jiný způsob. CGI je z roku 2005, často mi připomíná srandovní kvalitu z Rychle a Zběsile :)
Nech svět světem (2023)
typický klišé film o konci společnosti .. nic nového, zajímavého
Moje dobrodružství se Supermanem (2023) (seriál)
Animace super, příběh ok .. provedení nic moc .. najednou každý druhý ňouma je silnější než superman a pořád prohrává a superman přišel o svůj "šarm" kdy a má moře lidských chyb jako například ego či arogance.
Na útěku (2023) (seriál)
Celkem zajímavé, jsou tam časté flashbacky do minulosti, příběh se hýbe hrozně pomalu ale je to zajímavé a hlavně dobře udělané.
Superman a Lois (2021) (seriál)
Superman se tady zrovna 2x inteligentně neprojevuje, chová se sobecky, povyšuje se nad své děti, vůbec se je nesnaží pochopit, vnímat, jedná ukvapeně, popírá realitu a jiné.