Recenze (17)
Krvavý diamant (2006)
Skvěle natočený film o afrických reáliích, nebere si žádné servítky a lehce odkrývá oponu.
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Kompletně zničená tajemná atmosféra z jeho minulosti, chvilku jsem se divil, proč tam prostě nedali všechny z BEP, jediné co zasluhuje pochvalu jsou bojové scény, ale ty měli být samozřejmostí.
Star Trek: Nová generace (1987) (seriál)
"Vraťte se zpět a zničte komunismus, stačí na to pár mužů" "Ten nesmysl, již dlouho neexistuje" geniální :D miluju tenhle seriál
Láska nebeská (2003)
Nejlepší romantická komedie vůbec?
Noční let (2005)
Za první polovinu v letadle...
To byl zítra flám (2010)
Už jsem myslel, že Cusacka nevytáhnu z podvědomí jako herce hrajícího profláklé role ve stupidních filmech jako 2012 ale to sem se šeredně zmýlil. Doslova božská komedie, která se jen tak nevidí.
Souboj Titánů (2010)
Za jednu scénu a jinak dobré efekty, nic víc tento film totiž nenabízí...
Pán času (2005) (seriál)
Celou dobu jsem se těšil na Davida Tennanta a hned chvilku po puštění prvního dílu na mě vybafl Christopher Eccleston, který se mi tam vůbec nehodil. Po chvilce sledování se však stal nepřekonatelným Doktorem a přechod na Davida, již nebyl možný :D Takže 5 hvězdiček, ale jenom za první sérii...
Obchodník se smrtí (2005)
Pryč s politickou korektností a pryč s dětskou naivitou, toto je na vás po celou délku filmu křičeno. Je jeden z majáků světové ekonomie (ne)legální obchod se zbraněmi? Mooožná...
Ghost Rider (2007)
Tomuto filmu jsem chtěl dát odpad jako každému jinému odpadu, ale když jsem se nedávno díval na tento film s přáteli znova (nechápu proč) přišlo mi to jako solidní komedie, bohužel nechtěně. Takže zvedám na 1*