Recenze (153)
Majestic (2001)
Nápad bol dobrý, ale samotné spracovanie bolo príliš natiahnuté a príliš americké na môj vkus..samé tlieskanie a chválenie...miestami som sa nudila.
Bídníci (2012)
Neskutočne dlhéééé. Keď je film dobrý nevadí mi, že je dlhý, ale tu mi to prišlo nekonečné. Spracovanie a tak bolo v podstate dobré, sem tam som sa aj pobavila, ale čo mi vadilo je Hugh. Ja mám toho herca vážne rada je dobrý sympaťák a všetko, ale to spievanie mu jednoducho moc nejde. Ku koncu mi už začínalo vadiť ako spieva, pretože už čo je moc to je moc..
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Musím povedať, že som bola trošku sklamaná, tým podľa mňa dosť natiahnutým začiatkom, ktorý už neskôr začal až nudiť, až kým sa to nerozbehlo. Potom už to bol opäť starý dobrý štýl pána prsteňov. Niektoré zábery úplne super, dobré songy a celkový dojem veľmi dobrý.
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Možno som už vyrástla z takýchto filmov, kým sa to dopracovalo do poslednej časti, každopádne hlavnou chybou je asi to, že jednu nie veľmi obsahovo bohatú knihu rozdelili na dva nezáživné filmy plné sladkých rečičiek, ktoré sú teda už aj na mňa moc. A k filmu..dejovo dosť o ničom..do bitky sa divák vyslovene nudí a postavy sú statické a to digitálne dieťa..to asi nepochopím nikdy...
V Bruggách (2008)
Tak toto bolo vážne psycho:D..Tie dialógy boli úplne úžasné, dobre som sa bavila. Celkom zaujímavý film, určite sa ho oplatí pozrieť.
Amazing Spider-Man (2012)
Veľa som neočakávala a napriek tomu to bolo horšie ako som myslela. Jedna vec je tá, že Garfield je pre mňa maximálne nesympatický herec a vôbec sa mi do tejto role nehodí. Ďalšou vecou, čo by som vytkla je, že som sa nudila. Nemalo to žiadny poriadny dej, ani spád ani myšlienku alebo čokoľvek, čo by ma dokázalo úplne zaujať. Niektoré veci sa mi tu páčili viac ako v tom predošlom Spidermanovi, ale v konečnom meraní je tento horší.
Hotel Rwanda (2004)
Prišlo mi to ako taká veľmi zmiernená verzia toho čo by sa tam iste v skutočnosti odohrávalo alebo vlastne ešte v niektorých častiach isto aj odohráva. Myslím, že som videla podobné filmy, ktoré boli podla mňa trošku realistickejšie, alebo skôr tvrdšie.
Hotel Transylvánie (2012)
Takto dobre som sa nebavila ani na jednej z rozprávok, ktoré som videla v poslednej dobe. Dobré vtipy, humorné situácie originálne nápady. Určite si to pozriem ešte raz, aj keď treba povedať, že sa pobavia skôr dospelí ako deti:)
Muži v černém 3 (2012)
Musím povedať, že som mala trochu vyššie očakávania a možno preto také sklamanie, každopádne podla mňa táto časť dosť zaostáva za predošlými. V tých bolo viac vtipov, kvôli ktorým vlastne ten film pozerám, ale tu sa riešili viac nejaké vzťahy a emzáci nikde, okrem toho jedného teda.
Norman a duchové (2012)
Všetko super, dobre som sa bavila, ale ku koncu mi to prišlo ako keby im už došli nápady, ale celkový dojem dobrý:)..každopádne to asi pre bojacne deti nebude tak isto ako Coralina.