Recenze (361)
Dívka, která kopla do vosího hnízda (2009)
Až na Lisbet hodně úsměvné obsazení, které zhodilo báječnou knihu a ucházející scénář
Dívka ve vlaku (2016)
Bylo to tak zamotané asi proto, aby hned nevylezl na povrch naprosto banální příběh, pozitivní byla jen chlastající Emily Blunt, dvě další hrdinky, typově stejné vnášely do již dostatečného chaosu ještě nadchaos.
Logan: Wolverine (2017)
Něcí co řešit, nejsem moc fanda do xmanů, ale tenhle film stojí za to, a závěrečná scéna, ve které malá holka z náhrobního kříže udělá jediným pohybem Xsymbol mě dostala.
Elle (2016)
Taková příjemná úchylárna, bohužel zbytečně dlouhá.
Jackie (2016)
Špatný film a přitom silné téma, neznámý scénarista a jakýsi režisér jsou asi odpovědní za nemastný neslaný film, který jsem sice dokoukal, ale až na pár scén moc nechápal o co jde, hrané dokumentátní vstupy, ve kterých je Jackie vykreslena jako pipina vhodná tak pro výběr koberců do Bílého domu, to už bylo fakt moc.
Učitelka (2016)
Retro za 3 hvězdy, učitelka skvělá komouška to táhla nahoru, nevěrohodná schůzka přátel školy zase dolů.
T2 Trainspotting (2017)
Nic mi nevadilo, ale nic nenadchlo.
The Bronze (2015)
tak nesympatická,a vypatlaná a uječená hlavní hrdinka mi nedovolila víc než 15 minut
Tři generace (2015)
Tenhle film má skvělý scénář a skvělé obsazení, jenom je nějak cítit, u mě po celý film, nevyužitý potenciál, jako dobré jídlo bez koření
Demolice (2015)
Cesta do sebe sama pojatá neortodoxním způsobem. Gyllenhaal má charisma a jeho křepčící scény jsou skvělé, kdyby bylo té destrukce o pár minut méně..............