Recenze (691)
Ulička hanby (2014)
Budu-li slepě ignorovat závěr filmu, který byl hyper-mega-debilní, musím uznat, že jde o super oddechovku. Elizabeth je holka, na kterou se dobře kouká, děj má spád a j mám prostě pro blondýny slabost ;)
Godzilla (2014)
Na jednu stranu se jedná o mnohem (MNOHEM) větší poctu originálu, než Emerichův bum bum prásk pokus... Jenže zároveň jsem si z kina odnesl pachuť pitomého scénáře, který byl mnohdy až do očí bijící. ("Co je asi za tímhle průchodem?? A hele kilometrová brázda do moře! Že jsme si toho z té helikoptéry nevšimli?!"). Role Bryana Canstona, coby "toho co to všechno tušil" mne taky dost vytočila. Ne snad jeho výkonem, ale jeho zasazením do děje... Nejvíce tedy film zachraňuje finální fight a to už jsem ignoroval tradiční happyend (že se ti lidi jsou schopni v pohodě najít v milionovém městě, to mě udivuje..). Mohl to být naprosto dokonalý film, ale já jsem se tvrdě zklamal.... 55%
Liga spravedlivých: Válka (2014)
Patnáctiletý kluk ve mě opět zaplesal (a nebylo to žádnýma prsama)
Motel (2014)
Rebecca má hezkou postavu... Ech... Co víc.... Už ani nevím... (Asi tolik si z filmu odnesete)
Robocop (2014)
3* by byly málo, na čtyři je to velice těsné... Ale že jsem kluk hodný, ty 4* tomu dávám. Těžko totiž najít aspekty, které by byly na tomto remaku vyloženě špatně. Ostudu rozhodně nedělá...
Dom Hemingway (2013)
To, co se nedařilo u Filth, to Dom Hemingway zvládá bravurně. Skvělá a hlavně neúnavná jízda, kterou si musel Jude Law neskutečně užívat... 86%
Špinavý trik (2013)
Nemá to spád, nemá to nápad a navíc to má až moc iritující postavy... Třetí hvězdu zajistily Amy, protože je kost a Jennifer, protože má krásný prsa... Jinak těžký průměr...
47 róninů (2013)
Nepovedená recyklační vykrádačka s naprosto nepřesvědčivým Reevesem, u které mi asi nejvíce vadilo použití angličtiny. Jsem moc rád, že jsem na to tehda nešel do kina, protože bych tomu dal snad i nižší hodnocení...
Panika v městečku (2009)
Už dlouho jsem se takhle nezasmál za střízliva! Natož u takové ptákoviny. Skvěle originální pojetí a ztřeštěnost, která už dlouho nemá obdoby. Český dabing na jedničku!
Blondýna na předpis (2014)
Opravdu oddechovka, která zlehka pobaví, hezky zabije čas a vy toho času litovat nebudete. Chvílemi mi připadalo, že se dívám na něco, co muselo být natočeno už 15 let zpátky a já to jen minul. A byl to příjemný pocit... Navíc Olivia v roli znuděné paničky je opravdu sexy, takže se je i nač koukat :)