Recenze (167)
Mimoni 2: Padouch přichází (2022)
Párkrát jsem se opravdu zasmál od srdce a bod navíc za dabing. Moje šestiletá dcera se ale smála a bavila nahlas celý film, takže klobouk dolů před dospělákama co tuhle super jízdu přípravili 💗
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Strašná srajda. Raději jsem se na to s odstupem podíval znovu a těch logických chyb, dementních dialogů a absolutně retardovaného děje, z toho jen začnou krvácet oči. Nápad dobrý, vizuál ucházející, zbytek na blití.
Uncharted (2022)
První polovina filmu celkem funguje, je to zajímavé (i když lehce předvídatelné), vtípky a akce jedou jedna za druhou, tempo slušné. Pak přijde hluché místo, které se vyvrbí v absolutně trapný finiš. Nelogičnost postav, brutální popírání logiky a čehokoliv okolo je tady opravdu pěstí na oko. Veliká škoda, nic jsem od toho neočekával a taky jsem to tak dostal.
Enola Holmesová (2020)
Další, teď už asi i moderní na demenci lovící srajda, která vyzdvihuje ženy. Ano, po (wo)Man in black a dalších zapomenutelných jednohubek tu máme další šaškárnu. Osazení není šptané, jen ta do očí bijící demence příběhu trochu bolí, hlavně pokud víš jaké máš pohlaví a iq nad 50. Bohužel viděno a určitě nedoporučuji.
Nebezpečné pokušení (2015)
No tohle se opravdu nepovedlo. Začátek dobrý, slušný rozjezd, který se drží traileru, ale pak se to otočí totálně k blbosti. Tak stupidní dialogy a nelogičnost chování hlavních postav by človík pohledal málokde. Stupidita tady lítá každým druhým záběrem a bohužel shazuje celý film na slabý podprůměr. Samosebou koukatelný to je, hlavně bloncka tam rozhodně ukazuje více než je zdrávo a finální hláška synka je taky super, ale celkově vidět tak maximálně jednou.
Dřív než půjdu spát (2014)
Jak se zdá tak na filmu tu byl každej druhej super scénarista a režisér s deseti oscary. Neříkám, že je to bůchvíjaká podívaná, ale film je to rozhodně nadprůměrný. Kecy místních lemplů, že po deseti minutách věděli o co jde, jsou jen machopitomosti. Zápletka je velice zajímavá a rozluštění je tedy dle mého dost překvapující. Největší slabinou filmu je posledních asi deset minut, který jej shazují na slabší nadprůměr.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Tak jsem to přetrpěl. Ačkoli na komentáře k filmům moc nedávám a tím spíše už vůbec ne na hodnocení od místní komunity lopat, neměl jsem moc vysoké očekávání. To se bohužel naplnilo. Začátek lehce nadsazenej, ale človík to dokáže překousnout. Zbytek už se utápí v nudě a poslední půlhodinka je přes jakoukoliv snahu značným utrpením. PG13 je asi Slye nejdebilnější nápad. Lehký nadprůměr.
13 Eerie (2013)
No začátek byl dost slabej a opravdu jsem si první třetinu filmu přál, aby některý postavy konečně dostaly do držky, jak moc byly otravné. Pak se to ale rozjede, masky a efekty jsou udělané velice dobře. Samosebou to sem tam drhne, ale jinka celkem příjemné překvapení. Neočekával jsem mnoho a dostal jsem více .) Otevřený konec to už je dneska klasická hovadina na konci každého podobného filmu, ale zde bych pokračování uvítal .)
Svatební košile (1978)
Krása, nádhera, atmosférka. Tohle prostě mistrovskej kousek.
Big Hit (1998)
Příjemný akční film, pohodové scény, nagelovaný bastardi, hudba z kazetáku, prostě přesně takové to béčko na večer, kdy člověk potřebuje vypnout mozkovnu a jen zevlákovat na gauči. Ačkoli to ale na první pohled nevypadá, je to dobrej filmek. Akce jsou přehledné a dobře udělané, střih neskáče a není divokej, hudba sem tam docela slušná. Rozhodně tenhle filmek nikoho neurazí a jen potěší .)