Oblíbené seriály (10)
Cosmos (1980)
RIP Carl, but good work!
Sherlock (2010)
Oblíbená bromance + Moffat a Gatiss 8-)
Miranda (2009)
Viděno kdysi, i s odstupem lze vidět znovu! Škoda více nevyužitého Mirandina talentu!
V odborné péči (2008)
Námět, cast, všichni jsou skvělí, ale prostě střed je GABRIEL!!!! = 1 !!! HBO opět válí, originál, promiň cz dabingu i případná Rodenovo mutace...8-(
Jízlivě tvůj (2013)
První díl má na webu smíšené reakce - bud absolut ok či naopak ne a trochu zklamání, přesto tomu chtějí dát šanci co se v dalších dílech urodí. Derek je skvělý!!!, Ian někdy až moc teatrální ale docela to strhává na sebe (na natáčení měl nejvíce ovací a smíchu, i pro krásné klopýtání vtextu, přeřeky, zapomínání, atd, ale hrají odlišné charaktery, tedy k Freddiemu to patří 8-). Snad se taky dočkáme momentů, kdy Stuart pěkně zpraží Freddieho, nejen jeho jízlivých tichých poznámek, jinak byto bylo skoro jednostranné! Zbytek osazenstva spíš do kupy k ústřední dvojici. Přesto spontánní smích! "She speaks! Shit!" = Keep it comin´ = Čekat týden, chjo. / 1.ep. online :http://www.putlocker.com/file/E4FCADDAC58905B7# nebo http://www.youtube.com/watch?v=kivg7VqOZMc /2.ep. NAPROSTO ÚŽASNÁ (aneb potvrdilo se, co psali diváci z natáčení!) http://www.youtube.com/watch?v=D_qE0OQrxi4 Pokud si udrží latku, přihodím i hvězdu. A o Vánocích Christmas special 8-)
Newsroom (2012)
Srdcovka! Šup sem s druhou řadou! Po 2. řadě - sice Genoa OK, ale elections a vůbec poslední třetina série..wow yeppeekayeye 8-)! Leona a Reese se vybarvují, stálý team rozplétá osudy, ale Will je prostě ikona!!! Třetí řadu, třetí řadu!!! U own me, no matter what, Sorkin aka thru Will/Jeff!
Dr. House (2004)
8 řad, díky!!!
Hříšníci (2011)
UK originál je asi kult, ale US verze nepokulhává, ba naopak, přirostla k srdci, banda jedna, tedy zvědavost do další série...
Anatomie lži (2009)
Sakriš, proč to ukončili!!! Cal a Emily, chjo!
Hvězdná brána (1997)
Pominu co vše se dá dělat se zařízením typu Stargate, poznávání světů, frenchise typu SGA, SGU, atd... Většina lidí má tento seriál, potažmo vše odstartoval film, spojeno s mládím. Díly jsou značně nevyrovnané, ale v celku ok. Pro mě osobně to táhl RDA, poté už to nebylo ono. "Hand signals." "Wacko" 8-) Nejdelší sci-fi seriál trumfl v počtu dílů X-files (další srdcovka, Mulder).