Recenze (128)
Fish Tank (2009)
Krásný příběh ze života. Scéna s chytáním ryb je úžasná. Jakmile ale ze scény zmizí M. Fassbender tak tomu něco chybí a poslední půl hodina je docela rozvleklá (nikoliv nezajímavá). Jsou to tak 4,5*, ale mohlo to být ještě o něco lepší a emotivnější.
Prometheus (2012)
Čekal jsem víc. Nebylo to vyloženě špatné - efekty byly výborné a David v podání Michaela Fassbendera taky super, ale na Vetřelce to nemá ani náhodou. Přijde mi, že se Ridley snažil najít co nejvíc možných příšer, které by mohli postupně zabíjet členy posádky a celé to nedává tak nějak moc smysl a děj není promyšlený. Poslední čtvrt hodiny je co se různých efektů a hororových prvků týče skvělá podívaná. Ovšem potěší závěrečný příslib dalšího dílu. Je to něco mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami.
Tohle je válka! (2012)
No tak Mr. & Mrs. Smith to připomínalo opravdu jen vzdáleně. Hlavní roli tu hrála zamilovanost dvou agentů do nicnetušící blondýny. První půlhodina příšerná, potom to trochu přidalo na tempu a pár hlášek zde taky padlo. Oproti Smithovým ale slabý odvar... 3 hvězdičky s odřenýma ušima. Jo a navíc si Lauren vybrala špatně, Tom Hardy je mnohem sympatičtější. ;)
Smrtonosná zbraň 4 (1998)
Vynikající zakončení skvělé série. Zajímalo by mě zda-li existuje vůbec něco, kde jsou všechny díly tak vyrovnané a každý je úžasný. Smrtonosné zbrani se zkrátka nic nevyrovná! Celé sérii patří právem 5 hvězdiček!
Nedotknutelní (2011)
Pěkně plynoucí, ničím otravný a příjemný film. Kdybych měl porovnávat s 50/50, tak tohle bylo o něco slabší. Nebylo zde tolik emotivních scén a celkově film působí jako taková pohádka, která nemá nějaký jasný cíl, pouze hezky plyne. Jinak zdejší hodnocení 92 % mi přijde přemrštěné.
Maverick (1994)
Přijde mi že je tam docela dost logických chyb, ale jako celek to působí nadprůměrně a závěrečná scéna - "Já jsem nikdy nic takovýho neřek'" je skvělá. Zároveň mě hodně potěšila přítomnost Dannyho Glovera alias odkaz na Smrtonosnou zbraň, a ty pohledy Gibsona-Glovera byly super.
Spartakus: Bohové arény (2011) (seriál)
No... viděl jsem prvních 10 min téhle "bomby" a stačilo mi to...
Nahá kořist (2007)
Nebylo to špatné. Nahá hlavní hrdinka tomu dodává víc atmosféry strachu a postupné nacházení trička a každého dalšího detailu divákovi doslova zvedne náladu a fandí oběti pořád víc. Docela mi to připomínalo A Lonely Place to Die (2011). Jinak nálepku 'horor' tomu dali autoři asi jen kvůli té 'hrůzostrašné' hudbě při pohledech na jelení hlavy. Takže nebojte se, o horor se opravdu nejedná.
Švindlíři (2003)
Krásně našlápnutý film, který ovšem kazí jeho závěr. Vztah Cage s jeho dcerou je zde popsán opravdu skvěle, ale konec je zkrátka moc rychlý a matoucí, až divák musí přemýšlet, co se tam vlastně odehrálo. Příjemné drama s opravdu lehkým náznakem krimi, thrilleru a komedie. Na 4 hvězdičky to není, ale za to lepší 3*.
Hráči (1998)
Skvělý film o pokeru a problémech s ním souvisejícími. Kombo Matt Damon a Edward Norton funguje více než dobře a já se ani na chvíli nenudil.