Recenze (108)
Princezna Mononoke (1997)
Na anime moc veru nie som.
Blade Runner 2049 (2017)
148 Norwegian Krone za kino, JežíšMária. Našťastie hodné každého øre.
Neporazitelný: Návrat krále (2016)
Nevedel som, že v Rusku a na Ukrajine je angličtina materinský jazyk.
Přízrak (2017)
4 minúty žere koláč, no čo ti jebe.
Šílení kanibalové (2016)
Fuuu, pri natáčaní boli použité ťažké drogy...na režisérovi.
We Are Your Friends (2015)
S tým záverečným songom čo mal každého zničiť by ťa vyhodili aj z kulturáku v Dolných Vesteniciach.
Infiltrátor (2016)
Keď šlape Narcos treba natočiť aj nejaký celovečernák na tému kokainu. Scenár napísali cez noc a vznikol krásny film na štýl "podjeb niekoho kto ti verí a buď na to hrdý".
Bod zlomu (2015)
Spraviť film v ktorom by som po polovici screentimu najradšej zlomil väz hlavnej postave je tiež druh umenia, predpokladám. Bodliak hnusný.
Legendy zločinu (2015)
Mafiánsky film, kde jediné, čo je mafiánske sú tie popiči kvádra.
Warcraft: První střet (2016)
Mám odohraný nejaký ten rok takže pre mňa čistý hype.