Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Jeden z najlepších aké som videla..nemám slov. 02052012: Druhá séria je výborná tiež a ja sa nemôžem dočkať stále viac ako tento príbeh skončí.
Viktorie (2016)
Cizinka (2014)
Ushuaia (2007)
Úžasné cestovanie po svete.. Výborný dokumentárny film, ktorý mi dostáva do krvi prirodzenú zvedavosť vidieť nádherné miesta na zemi a povznášajúci pocit slobody mysle.
Myšlenky zločince (2005)
Všetky tie kriminálne seriály od CSI...po NCIS a podobne nemusím, ale tento je "kráľom" medzi ostatnými. Podľa mňa tým správnym spôsobom usmerňuje pohľad človeka na kriminalitu a zločinnosť ako takú. Dáva možnosť aj pochopiť, prečo vrah koná tak ako koná. Dokonca ukazuje fakt, že k násiliu nie je treba pristupovať vyložene len násilne, že v mnohých prípadoch stačí použiť základnú psychológiu a empatiu, čo má mnohokrát väčší a účinnejší efekt ako impulzívne a násilné konanie. A to aj v bežnom živote človeka. Seriál je zároveň komerčný, má grády a skoro z každého natočeného dielu vyplýva nejaké ponaučenie. Podľa môjho názoru výborný seriál, ktorý sa veľmi dobre pozerá, o čom svedčí aj fakt, že som videla už asi 40 častí, ale ani pri jednej som sa nenudila ani na chvíľu...Obľúbení herci sú Matthew Gray, Shemar Moore, Kirsten Vangsness, Thomas Gibson a tiež Paget Brewster, verím, že ďalší obľúbení pribudnú..ešte ma totiž čaká zopár sérií, na ktoré sa veľmi teším..:-)))
Simpsonovi (1989)
The Simpsons...!!! Homer - povaľač, ktorý napriek viditeľnému nedostatku inteligencie má kopu nepochopiteľného šťastia, je proste klasa a celá jeho super pestrá žltomodročervená rodinka :-) Český dabing - vynikajúci, excelentný - ten má tiež obrovskú zásluhu na obľúbenosti tohto seriálu aj na Slovensku...u nás doma zvlášť obľúbený seriál..
Přátelé (1994)
Priatelia? "Kultový" seriál 90 rokov, ktorý ovplyvnil minimálne jednu celú generáciu a takisto aj tvorcov ďalších podobných seriálov, ktoré sa točili po nich. Tento seriál je "kategória sama o sebe"...
Krok za krokem (1991)
Zábavný a obľúbený, rodinný seriál 90 rokov...to už človek videl snáď tisíckrát...a potom už aj zo zvyku :-))) ale proste super...
Dr. House (2004)
Seriály z nemocničného prostredia veľmi nemusím, ale toto je iné. Hugh Laurie je perfektný, jeho postava doktora, ktorý sa bez sarkazmu nezaobíde ma zaujala, je to chlapík. Myslím, že je to jeden z najlepších seriálov z nemocničného prostredia natočených v poslednej dobe ale najmä vďaka Hughovi.
Vzestup peněz (2008)
Veľmi sa teším, že existuje tento dokumentárny seriál, ktorý nikdy nezostarne, vzhľadom k tomu, že história sa neustále opakuje. Mám v úmysle kúpiť knihu od Nialla Fergusona už dávnejšie, takže ma len príjemne prekvapilo, že ho tu vidím. Na základe poukázania na históriu vzniku niektorých finančných nástrojov nám rozhodne pomôže pochopiť určité dnešné situácie vo finančnom svete, ktorý je úzko prepojený s politikou a mocou, čiže na čom v princípe stojí náš dnešný civilizovaný a "moderný" svet, v ktorom žijeme.