Recenze (66)
Symptom Pandorum (2009)
Bohužel někdy je třeba nazývat věci pravými jmény.
Andělé a démoni (2009)
O fous lepší než Šifra,hlavně první hodina,ale na tři hvězdy to prostě nemá.Měl jsem to štěstí si to nejdříve přečíst.Po zhlédnutí snímku bych do toho už nešel.38%
Uf - oni jsou tady (1988)
Dobrá blbost.
Dům U Zlatého úsvitu (2009) (TV film)
Rozhodně to lepší z Čt produkce,perfektní výprava,netradiční příběh,plejáda herců a vcelku dobré gagy.Jen se to nějak vleklo,ale s radostí za75%.
40 let panic (2005)
Nikdy jsem nějak nepochápal co je na Stevu C.k smíchu.Unylé ,nudnéa k pláči.
Kopyto (1981)
Víc k pláči než k smíchu.
Město Ember (2008)
Opravdu slabé,srovnání se Zemanem bych si vůbec nedovoloval,děj je absolutně nudný a nelogický.Připadalo mi,jako kdyby to bylo točené na objednávku pro nějaké jehovisty či koho.Svým dětem bych tuto slepeninu nepustil.
Čarodějův učeň (1977)
Myslím ,že pro ty co ho viděli jako děti je to zážitek na celý život,což je můj případ takže 100%
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Originál jsem neviděl,ale pro mne velice příjemné překvapení.A to poměrně minimalistickým pojetím bez žádných zbytečných keců a hrocení scén.Až se člověku nechce chvílemi věřit že by to točili v Hollywoodu.S chutí si dám původní snímek. 75%
Proroctví (2009)
Cage si sice po Ritualu polepšil, ale jinak od10 k 5. 25%