Recenze (1 237)
Wipeout - Souboj národů (2011) (pořad)
Hrůza! Nova se zase předvedla! Komentátor to utvrdil, vždyť ani nepozná rozdíl mezi saltem a kotoulem. Z těchto pořadů je mi na zvracení, normálně mi je těch účinkujících líto.
Malá mořská víla (1989)
Krásný příběh. Poučný příběh. Klasická pohádka aneb jak pravil "moudrý" krab Sebastian: "Ach ti mladí, myslí si, že všechno můžou, podáš jim šupinu a chtějí celou ploutev."
Malá mořská víla (1992) (seriál)
Já hňup na toto málem zapomněl, že se nestydím. Vždyť já to zbožňoval, díval se na to pořád. Strašně se mi to líbilo, hodnotím z nostalgie.
Kouzelná romance (2007)
Naprostý šok :-) V dobrém slova smyslu. Úžasný, vtipný, kouzelný, dokonalý, prostě bezvadný. Jsem moc rád za doporučení, skvěle jsem se pobavil. Tento bizarní příběh má rozhodně co nabídnout, tak se nestyďte a podívejte se na to =)
Pach krve 2: Cesta nikam (2007)
No tak jsem slíbil, že se na to podívám, a stalo se. Nebylo to zas tak strašně drsné jako první díl, ale přesto jsem docela značnou část filmu hleděl jinam :-D
Muži v černém (1997)
Věděl jsem, že to existuje, věděl jsem, že je to dobře hodnocené, avšak jsem nevěděl, co to ve skutečnosti je. A když to už teď vím, tak jsem za to rád a můžu říct, že se jedná o velice pozoruhodný film dobrým hereckým obsazením, který mě velice překvapil zejména obsahem.
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Všichni jsme určitě věděli, že vchod na Olymp je z Empire State Building. Nebo někdo to snad nevěděl? Hanba mu!
Příšerky z podkroví (2009)
Naprosto nečekaná dávka solidního humoru prošpikovaná celkem obstojným dějem. Což se mi velice líbilo a s radostí musím oznámit, že jsem velice spokojen :-)
Myčka (2001)
Milion nadávek negře a ještě více nudy...
Divoké kočky (2000)
Jedná se o jednu z lepších variací hudebního filmu, příjemný snímek :-)