Recenze (209)
Tenkrát v Americe (1984)
220 minut sedíte a užíváte si tu perfektní filmařinu. A ani jednou nemáte pocit nudy. S.L. Vám to prostě nedovolí a nechává Vás nahlédnout na životy několika přátel, pro které byly ulice NY domovem, rájem i vyhnanstvím. Vyzdvihnul bych zde dětské herce, Woodse a tradičně skvělého De Nira! Jak tady Karlos80 poznamenal: "Top 5 Gangster's Movie of all Time ", tak s tím nelze než souhlasit, ovšem zařadil bych ho až na to páté místo. Přesto, povinnost vidět!
Hranice nemožného (2008) (seriál)
Fringe mě nejprve příliš nenadchl, nevěděl jsem, co očekávat. Naštěstí s každou další epizodou mě tenhle seriál upoutával čím dál více. Zvláště několik posledních epizod první série bylo velmi povedených. Celkově jsem spokojen a netrpělivě vyhlížím druhou řadu. 4 *
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Naprosto dokonalá komediálni pecka!!! První serie je minimálně na 6*, druhá se krutě rozjíždí a neustále dupe na plyn, závěrečné epizody jsou vrcholné (ano, opět min. 6*:-)). PS: stále velká zábava i ve třetí řadě, kvalita nekelsá ani v té čtvrté. SHELDON je krutor!!! "Mario, kdybych tak mohl ovládat každého tak, jako ovládám tebe...Skoč, ty malý instalatére, hop, hop, hop." :-D
Uvnitř (2007)
Nemyslím si, že v tomhle případě je na místě se pozastavovat nad logikou chování postav, když se před vámi odehrává takové zběsilé brutální divadlo. Hledáte-li logiku, zkuste jiný žánr!!! Já jsem se královsky bavil...hudba!, triky, atmosféra...Nelze jinak než za 5!
Pokoj 1408 (2007)
Pry horror:-)) O Johna Cusacka na LSD jsem se fakt nebál.
Hranice smrti (2007)
Výživná řezničina! Děj je stejný jak snad u každého novodobého "horroru". Ale v takových filmech o něj ani nejde. Důležitá je režisérová invence. Xavier Gens mě osobně nezklamal, ale ani ničím extra nenadchnul snad jen dobře zvolenou hlavni hrdinkou, kterou Gens (nápad si vypujčil z The Descent?) slil od hlavy až k patě "červenou barvou" (dobře on:-)). Nelíbil se mi motiv neonacismu, fungovalo by to i bez toho. Oproti filmu Hostel, se kterým je Frontiere(s) srovnáván, jsem byl určitě daleko více potěšen. Hostel je hovno (musel jsem to napsat..sry:-).
O Kubovi a Stázině (1988) (seriál)
Poctivý večerníček :-)
Mlha (2007)
Tři hvězdy za psychologickou váku a nečekaný konec, i když nevím jestli by toho byl člověk schopný, zvláště když tam byl i jeho syn...Jinak bych tohle dílo považoval spíše jako trošičku drsnější Válku světů (nebo jako 296.díl Hvězdné brány - nová dimenze plodí nové "příšery"). Ale za horror?? To vůbec. Leda, že by vás děsil Jurský park říznutý Arachnofobii:-)
Catwoman (2004)
Totální ÁeSPéčko - Abnormálně stupidní podívaná.
REC (2007)
Tam, kde Záhada Blair Witch naprosto selhává, [REC] naopak ožívá a natrhává prdel chudé příbuzné čarodějnici tak, že mnozí z vás si to stále nedokážete připustit a dal se uklidňujete tvrzením, že ZBW byla fakt cool:-) POPOJEDEM-- [REC] se sice pomalu rozjíždí, ale o to více dupe na plyn v druhé polovině filmu vrcholící "temnou procházkou" v podkrovním bytě. Pocit strachu ženou nadějní režiséři do krajností. Skvělé herecké obsazení vás donutí prožívat tu hutnou atmosferu a máte pocit, jakoby jste byli jedním z "uvězněných"...co víc si přát. Užijte si tuto adrenalinovou zombie-jízdu a zapomeňte už konečně na ten pokus o film (ano myslím tím ZBW :-).