Recenze (253)
Zátah 2 (2014)
Tak hodinu ubrat a je to fakt pecka. Takhle koukat 2,5 hodiny prakticky nepretrzite na nejakou akci je uz troska moc.
Chlapectví (2014)
Na to, ze je to vlastne konverzacni film, to paradne vodsejpa. Vlastne, tady se povedlo uplne vsechno. Paradni pocin!
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
Maso!! Sice je to strasne blby, ale svoji kvalitu to proste nezapre. Celej film to za me bylo bud 5* nebo 0*, nakonec prevazil pozitivizmus..
Světová válka Z (2013)
Dalsi z milych letnich prekvapeni! Film odsejpa a ma hodne atmosferu. Pitt hraje svuj standard (cti: je paradni) a ostatni za nim nijak nezaostavaj. A navic, film me vic nez jakejkoli film pripominal ruzny filmy o hledani zdroju nakaz, napr. Outbreak nebo Contagion
Útok na Bílý dům (2013)
Velky prekvapeni! Skoro typickej letni hollywood, jenom tady i ten patos funguje bez problemu, navic si ze sebe tak nejak dela srandu.
Pole v Anglii (2013)
Film byl ocenen zvlastni cenou poroty. No, asi opravnene - je hodne zvlastni. Ne uplne v pozitivnim slova smyslu, ale o to asi neslo..
Únos (2012)
Hodne naturalisticky vypravenej pribeh o unosu lodi somalskymi piraty. Hrozne zajimava je hlavne studie postav, jak v krizovejch situacich jednaj..
Futurologický kongres (2013)
Hodne bizarni film, napul hranej / animovanej. Urcite si to rika o dalsi zhlednuti, nicmene i to prvni bych hodnotil hodne pozitivne!
Velká nádhera (2013)
Strasne spatne se mi o tom mluvi, todle je vylozane pocitovka. Nema to moc dej, spis se jedna o obrazy ze zivota postarsiho muze. Ale ta forma, to je proste parada!!
Velmistr (2013)
Nadherne natoceny snimek o kung-fu legende. Skvely souboje, poutavej pribeh. Akorat sem se v nekterych liniich drobet ztracel