Poslední recenze (23)
Muž se železnou maskou (1998)
Možná to není závratně dobrý film, ale vysloveně mě štve, že už se takové natočí. Když se zavzpomínám, nemohu si vybavit něco z poslední doby, co by se tomu blížilo a tím myslím jednoduchou zápletku co graduje, hrdina se sebeobětuje popřípadě hrdinská smrt postavy (i vedlejší) a to vše podbarvené úžasným soundtrackem, když bych se zavzpomínal tak filmy jako Statečné srdce, Patriot, Armageddon, Král Artuš, První rytíř a Muže se železnou maskou si vybavím hned, ale to je vlastně už historie, nic z poslední doby a to je dle mého škoda :(
Creed (2015)
Na Rocky VII jsem byl se svojí krásnou přítelkyní Jakubem Brendlem, již při zasednutí do námi zakoupené milenecké dvojsedačky a náhodném setkání našich ruček na dně pytlíku popcornu, nám bylo jasné, že se v sále sešli jen samý tvrdí borci odkojení na mužných filmech s panem Stallonem. Co si budeme povídat, moje slečna byla filmem tak nadšená, že jsem ji ani ve svém kabinetu lásky nemusel k ničemu vybízet, vše iniciovala ona, ale to odbočuji od tématu. Jako boxerský film nové éry ho hodnotím velmi kladně. Když porovnávám s filmy Fighter nebo Bojovník vychází mi Creed lépe. Je to klasický Rocky v moderním pojetí. Na filmu mi trochu vadila jeho nepropojenost s ostatními díly série, převážně z 6. dílem a také mi chyběla klasicky známá hudba u ''training montage''. Nicméně je to kvalitní pokračování, které si zaslouží zhlédnutí. Plné 4* to nejsou, ale i tak jen to nadprůměrný film.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Můžu tady psát svoje pozérský názory, ale myslím si, že to udělalo už hodně lidí předemnou. Od nových Star Wars jsem prostě očekával víc :( 3 a půl hvězdy popravdě.