Oblíbené seriály (10)
Gomora (2014)
Parádní nářez emocí, akce, hnusu a nicoty...
Sherlock (2010)
Znám jen nejstarší adaptace slavného Doylova díla. Ale nepochybovala jsem o národní hrdosti angličanů, která jim nedovolí jít pod hranici vkusu. Už to, že zpracování je britské a herci, kulisy jsou z domácí provenience, dává dostatečnou záruku. A taky že jo, povedlo se i přes modernizaci a změnu původních propriet. Moc se mi líbil geniální sociopat Sér Sherlock Holmes v podání sucharského Cumberbatche, jeho výrazy soustředění a myšlenkové pochody i styl interakce s arogantními detektivy. "Andersone už mlčte, snižujete IQ v celé čtvrti." Geniální bez výhrad.
Simpsonovi (1989)
Melrose Place (1992)
Kobra 11 (1996)
Beverly Hills 90210 (1990)
Xena (1995)
Dynastie (1981)
Nemocnice na kraji města (1977)
Arabela (1980)
Pohádka i pro dospělé, nesmělý Vladimír Dlouhý, potvora Xenie, vzpomínky mládí, kdeže loňské sněhy jsou...:-(