Recenze (1 233)
Tooth Fairy (2004)
Vtipné kratičké video o zoufalém otci alias Zuběnce a jeho vychytralé dceři.
Robin Hood (2010)
Pořád je to Ridley, ale ...
Medicopter 117 (1998) (seriál)
Jednorázovka z lékařského prostředí, s vynikající hudbou.
Legenda o Jiřím a drakovi (2004)
Místy neuvěřitelně absurdní scény, ale v žánru fantasy (pseudo)historické pohádky pracující opravdu osobitě s legendou o svatém Jiří akceptovatelné... Navíc se jedná o film slušně obsazený a Jamesi Purefoyovi to v brnění opět opravdu sluší.
Ženy v pokušení (2010)
Je mi líto, že Vejdělek se stejně jako v případě Václava nebyl schopen rozhodnout, zda natáčí komedii nebo drama, proto mi i dlouho trvalo přijít na to, jakou hru s divákem režisér a scénárist(k)a hrají. Tak se výtečné okamžiky s třídají s těmi trapnými, kýčovitými a klišovitými. Hlavní herečky odehrály na výbornou, především Balzerová a Vlasáková, z mužů stál za zmínku neobvykle umírněný Vojta Dyk. Film mě emocionálně neminul, avšak zbytečné odbočky mě dosti iritovaly a odváděly od centra nastíněného konfliktu babička - matka - dcera. Stále si tak stojím za tím, že film měl potenciál, který využil bohužel jen částečně.
2Bobule (2009)
Nepochopitelně nelogický, pochopitelně debilní. Z původních a příjemně zasněných bobulí nezbyla ani špetka kouzla, ačkoli se bobulky napodobit postupy prvního dílu snaží, co to dá. Zbytečné.
Škola pošťáků (1947)
Pošťačina není povolání, ale životní poslání. Absurdní groteska...
Trojka z mravů (1933)
Zvláštní rozkročení mezi surrealismem a anarchií...
Lesní jahody (1957)
Švédská road movie řízlá Vozkou smrti. Podobnost hlavních hrdinů čistě náhodná. Neuvěřitelně působivé drama.
Procitnutí v Garden State (2004)
Líbivý nezávislák, prodchnutý všeobjímajícími moudry a pozitivní atmosférou.