Recenze (46)
Thor: Ragnarok (2017)
Občas se mi zdálo, že autoři tlačili s humorem moc na pilu. A né že by se vtípky nepovedly! Jen jsem čekal, že postavy budou prožívat děj vážněji. Takový přístup bych čekal spíše od Strážců galaxie. A Cate Blanchett? Nějak mi tam nesedla.... A jinak? PARÁDA! Užil jsem si film a netrpělivě čekám na nové Avengers.....
Lidice (2011)
Nevyužitý potencionál- bezduchý scénář, hraje si na superdoják, hloupé dílo plné nesmyslů. Největší zklamání českého filmu...
Gauneři (1992)
V jednoduchosti je krása, žádné zbytečné akční scény, prostě sklad a konflikt. Postavy mají neobyčejné charaktery, nejlepší Tarantinovka vůbec.
Děkujeme, že kouříte (2005)
Závěr mi úplně skazil dojem z filmu i z hlavního hrdiny.... jinak by to bylo jasných 5*.
Podraz (1973)
Dokonalá atmosféra 30. let spolu se zábavným scénářem tvoří jádro tohoto skvělého díla. Pohodový film, který vás nenutí k hlubokému přemýšlení, ba i tak bude bavit od začátku až ke konci.
50x a stále poprvé (2004)
V kategorii romantických komedií je originálních námětů zkutečně pomálu. Zde se autorům povedlo skloubil solidní námět s dobrými hereckými výkony. Na svůj žánr dílo ojedinělé a zábavné.
Hitler: Vzestup zla (2003) (TV film)
Velmi zajímavé téma zpracované na můj vkus příliš televizně. Nějaké historické chybky lze odpustit ale co jednoznačně odpustit nejde, je herec hrající Hitlera. Ne že by Carlyle neuměl hrát, avšak k vůdci mi prostě nesedí.
Souboj Titánů (2010)
Ale proč ne. Na film se musíte koukat s nadhledem a cílem zažít zábavu bitek. Avšak ani ty nejsou dokonalé. Na Neesona a Fiennese jsem hvězdu přidal.
Kam se poděla sedmá rota? (1973)
Skvělá komedie poukazující na vojenské nedostatky Francie během války. Oceňuji výkon Jeana Lefebvra, nezapomenutelné.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Poměrně dobrý námět byl Hollywoodem překroucen na vesmírnou telenovelu. Jakmile si myslíte, že jste nějakou postavu pochopili, začne se chovat úplně jinak a ke všemu proti zdravému rozumu. Za dobré efekty a námět si to tři hvězdy zaslouží, ale nic podobného už dlouho vidět nemusím.