Recenze (812)
Trainspotting (1996)
Pár kultovních scén, pár hlášek, které utkví a vynikající soundtrack. Rozhodně jeden z nejlepších filmů zabývající se drogovou tematikou. Mladí herci byli přesvědčivý, Boyle vše zvládl na jedničku. Špetka k dokonalosti však chyběla.
Sedm (1995)
Dokonalé, fabulózní. Kdo tohle neviděl, jako by nebyl.
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Pro mě bezpochyby komedie století a jeden z nejlepších českých filmů vůbec.
Sám doma (1990)
Kevin je povinná podívaná pro všechny školáky. Sám jsem tento filmek měl velmi rád. A pravděpodobně Macaulay Culkin ve své životní roli.
MacGyver (1985) (seriál)
Hrdina mých dětských let. Hoden mého respektu! "Co se stane, když z 9.patra vyhodím šroubek? Na zem dopadne bagr. V pátem totiž bydlí MacGyver."
Kobra 11 (1996) (seriál)
Nemůžu si pomoct, ale příde mi, že tahle stálice naší obrazovky je pořád na jedno brdo! Vyděrači, překupníci, zloději aut, vrazi... a stále dokola. Žádná invence nepřichází. Pokud to ovšem divákům nevadí, a jakože jim to očividně opravdu nevadí, pak není co řešit. A německá produkce bude chrlit jednu řadu za druhou.
Takešiho hrad (2002) (pořad)
Jak tohle někdo vůbec mohl vymyslet? Takové věci se můžou zrodit jenom v Japonsku! Brilantní a nám tady nutí výměny manželek a podobné *****!
M*A*S*H (1972) (seriál)
Legenda, legenda, legenda.
Pelíšky (1999)
Vrchol naší kinematografie! Neznám lepší (českou) komedii. O hercích se nemusím ani zmiňovat a pochmurný historický kontext, jenž mixuje žánry a navozuje i odlišnou atmosféru je skvěle zachycený. Klasika.
Můj soused zabiják (2000)
"Líbí se vám tady? Ne žiju tady se svojí ženou."