Recenze (812)
Nepříjemná pravda (2006)
Obrovská škoda, že se pan Al Gore nedostal do Bílého domu, škoda těch pár floridských hlasů... Z pozice nejmocnějšího muže světa mohl leccos změnit. Tento dokument by se měl povinně pouštět ve všech školách a nejenom tam.
Armáda temnot (1992)
Pro mě nejslabší díl z celé hororové trojice, rozhodně ale důstojné zakončení série. Raimi pomalu, ale jistě přeladil hororovou strunu na komediální a výsledkem je příjemná oddychová záležitost, u které se nebudete tak bát jako u prvního dílu. Zřejmě právě proto upustil od klasického názvu Evil dead (3).
Match Point - Hra osudu (2005)
Film, který se zařadil mezi moje nejoblíbenější, a to hlavně díky propracovanému a inteligentnímu scénáři. Moderní a nadčasová zápletka bude poutat oko diváka i v příštích generacích, to se klidně vsadím.
Charisma v politice - řeč těla politiků (2008) (TV film)
Zajímavý a přínosný dokument z oblasti sociologie pro ty, kdo nedávali pozor na hodinách společenských věd, ostatní jej můžou směle vynechat.
Želvy mohou létat (2004)
Čekal jsem hodně, dostal jsem málo, respektive méně. Spousta cen a vysoké hodnocení mě namlsali a já očekával nezapomenutelný zážitek. Příběh ovšem nebyl tak dechberoucí, jak jsem si myslel a až na pár silných okamžiků, kdy se mi do slova draly slzy do očí a zastavoval tep (zejména přivazování nemluvněte ke stromu a nebo zneškodňování min ústy) film vyšuměl do neznáma.
No Time for Nuts (2006)
Nikdy pro mě nebylo jednodušší udělit plné hodnocení:)) Jedním slovem geniální.
Hitlerova kariéra (1977)
Velice poutavé.
Děkujeme, že kouříte (2005)
Ještě nikdy předtím jsem se tak nezahleděl do hlavního protagonisty jako v tomto případě. Nick Naylor je od teď můj oblíbený filmový hrdina. Na tomto výřečném a inteligentním chlápkovi stojí celý film. Jeho trefné poznámky doslova uzemní nejednoho reportéra a přitom ještě stihne získat na svou stranu diváky. Ve zkratce: Aaron Eckhart tady prostě zaválel. A není to jediná devíza tohoto filmu. Svižný děj s nějakou tou nečekanou změnou a dobře odměřená stopáž jsou jen dalšími plusy. Dohromady to vše funguje skvěle. Zkrátka vtipné, svižné, kompaktní a cool.
Interstate 60 (2002)
Mám rád filmy podobného ražení a na Interstate 60 se vždycky rád podívám. Jednoznačně chytrá a vtipná road movie s vynikajícím scénářem. Pro mě téměř pět hvězd.
Revizoři (2003)
100% underground film. Pro mě 4,5*.