Recenze (812)
Zelig (1983)
Precizně zpracovaný a především velmi originální režisérský počin Woodyho Allena. V každém okamžiku je vidět, že si pohrál se všemi detaily. Pro mě dokonalé skloubení formy a obsahu.
The Union: The Business Behind Getting High (2007)
Poměrně komplexně zpracovaný dokument zabývající se marihuanou z mnoha různých pohledů - dopad na zdraví, závislost, průmyslový a ekonomický potenciál, pěstování. Jenom názor odpůrců chybí... Ke zhlédnutí zde.
Taxidermia (2006)
3 příběhy, 3 generace...3 šokující příběhy, 3 odlišné generace. Nevím co k tomuto osobitému snímečku napsat, jednoduše "must see".
V Bruggách (2008)
Zprvu vláčně plynoucí vyprávění z prostředí malebných Brugg, jejichž návštěvu nemohu jinak, než doporučit, se posléze "rozjede" v netradiční a velmi specifické drama. Ty uvozovky jsou na místě, kdo by totiž čekal strhující akci, která ho napumpuje adrenalinem až po uši, bude zklamán. Nejdůležitějším a stěžejním aspektem tohoto filmu je však myšlenka, že všechny činy mají své následky a za ty jsme zodpovědní.
Půlnoční kovboj (1969)
Zajímavý pohled na naivního mladíka zakoušejícího trpkou skutečnost velkoměsta. Pátou hvězdu přidávám za jednoznačně excelentního Dustina Hoffmana.
Sex Pistols: Děs a běs (2000)
Dobře zpracovaný dokument zachycující celou historii jedné kapely. Od nelehkých počátků je nám podána kapela Sex Pistols surovým až naturalistickým způsobem bez jakýchkoliv servítek. Spousta autentických záběrů je doplněna rozhovory členů kapely ze současnosti.
Jídlo (1992)
Co k tomu říct? Tahle delikátní chuťovka plná absurdit se jednoduše musí vidět.
Konec stalinismu v Čechách (1990)
Skvost.
Zamilované maso (1989)
V jednoduchosti je síla.
Oko dravce (2008)
Bůh ví , co by na to řekl Čapek nebo Asimov. K výčtu žánru bych nepochybně doplnil sci-fi.