Recenze (381)
Občanská válka (2024)
Jiny nez by spousta lidi chtela. A lepsi. Road movie o novinarine a fotografii?
Late Night with the Devil (2023)
Na plne ctyri to neni, ale nemuzu dat 3* kvuli tomu jak je to natoceny/vymysleny a kolik prace si s tim museli autori dat.
Fallout (2024) (seriál)
Silnejsi 4. Skvelej casting a realie. Jo, je to vic jako Fallout 3 a vys, ale sedi tak i ta timeline, takze se neni co divit.
Invalida (2023)
Naprosto retardovany. Love it
Hrozba smrti (2024)
Krasne retardovany. Ani na moment jsem se nenudil a prislo mi, ze se u toho stab i herci fakt bavili.
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
Byt mi 12, jsem hotovej. Takhle je to jen zajimavy - a to hlavne kvuli predloze. To, co se da schovat do animaku/anime/mangy to v hrane verzi velmi casto osciluje ke cringe. A tady jsem zazival ten neprijemnej trapnej pocit az moc casto. CGI budget vyplytvali na posledni epizodu.
Duna: Část druhá (2024)
Slabsich pet. Nemuzu tomu dat 4* kdyz vim, co za filmy 4* dostava. Na silnych 5* je druha pulka trosku moc divadelni a finalni bitva lehce pitoma. Prvni pule je orgasmicka.
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Jako vzdy - posledni dobou - jsem videl neco jineho nez zbytek mistniho osazenstva.
Mr. & Mrs. Smith (2024) (seriál)
Skoro 5*. Snad bude 2. sezona. Je to civilni vztahova dramedie s krasnym vizualem, skvelymi herci nejenom v hlavnich rolich (Danno, Turturro, Moura, Perlman, Paulson). Ustredni dvojice je skvela!
Chudáčci (2023)
Byt to o 10 - 15 min kratsi, jdu na 5*. Gilliam meets Burton, skvele zahrany!