Recenze (380)
Adikts (2024) (seriál)
Mám v piči digestoř. Bohužel poslední dva díly jsem protrpěl. Na ČR asi OK.
1670 (2023) (seriál)
Instantní klasika. Poláci jedou.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Klidně bych mohl pitvat jak je to hnusný, hloupý a nudný, ale za tu energii to nestojí. Je to naprosto retardovaný nejenom jako celek, ale i v každé scéně. Fakt každé. Být mi jedenáct a vidět to v 90. letech, dal bych tomu možná 3*.
Oppenheimer (2023)
Po Tenetu jsem na chvilku pochyboval. Ale zbytecne: Nolan by porad dokazal natocit vypiplanej a vypointovanej dvou hodinovej blockbuster z cesty meho mopse k vecernim granulim.
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Odpornej film. Není to čistých 5* (délka, dramaturgie, střih), ale musím kvůli Martyho sebevědomí natočit to přesně tak, jak chtěl. A kvůli hercům.
Anatomie pádu (2023)
Silné 4*. Jen by tomu prospělo nechat pár dlouhých záběrů ve střižně. Herecky neuvěřitelný.
Hercules (2014)
Silnější 3*. Svižná oddechovka, která se vůbec nebere vážně.
Still: Příběh Michaela J. Foxe (2023)
Brilantní dokument. Parkinson je svinstvo:(
Sisu (2022)
Jsem rád, že je Finsko členem NATO.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
5*. Proc ne?