Recenze (380)
Médium (2022) (seriál)
Silnejsi 3*. Ten svet je vlastne docela zajimavej, i kdyz jsou nektery postavy zahrany jak z telenovely.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Je to cringe. Ale má to pár naprosto skvělých komiksových vizuálních momentů. Další díl už by ale měl Waititimu někdo lehce přistřihnout křídla. Silnější 3*.
Třináct životů (2022)
Velmi silné 4* (pět nemůžu, protože je to napsaný životem). Velmi precizní, extrémně napínavý a přitom bez hollywoodských melodramatických sraček. Prakticky skoro dokument. Čím méně toho víte nebo si pamatujete, tím líp.
The Gray Man (2022)
Klidne bych si dal dalsi dil. Je to zabavny, akce cool, Gosling prakticky robot (hehe), Evans zabavnej a navic ta Praha:)
Na seznamu smrti (2022) (seriál)
Hodne velky prekvapko. Silnejsi 4*.
Top Gun: Maverick (2022)
V IMAXU: 5/5. Doma: 3/5. Je osvezujici videt po vsech tech CGI blockbusterech starej-dobrej analog. Nostalgicka vlna funguje, Jennifer Connelly je neuveritelne sexy, cti to original i Vala Kilmera, nebere se to zase tak vazne a ta letadla jsou v IMAXU strasne kulervouci.
Všechno, všude, najednou (2022)
Absolutně neuvěřitelně kreativní mindfuck, který je vlastně v jádru rodinným dramatem? Film roku 2022.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Jsem překvapenej jak moc se mi dvojka Doctora Strange libila. Nemel jsem vubec zadna ocekavani - mozna idealni pruprava na novou eru Marvelovek.
Batman (2022)
Lehce zkrátit by tomu docela pomohlo. Každopádně je to hodně sebevědomá autorská vize - nerad používám tenhle filmařskej buzzword, ale tady to sedí. Pokud tenhle tým zůstane spolu a dostanou zelenou na druhý díl, mohl by být kvalitativně podobný TDK, protože tenhle Batman má IMHO hodně společného s Batman Begins.
Peacemaker (2022) (seriál)
Velký překvapení a ultra bizarně vtipná záležitost:) James Gunn je tam extrémně cítit, hlavně v dialozích, které jsou neuvěřitelně vyhulený, v dobrým.