Recenze (345)
RoboCop (1987)
Veliké překvapení. Děj sice nenabízí nic nového pod akčním sluncem ale efekty jsou na svou dobu velmi zdařilé a humorné vsuvky vždy dokázali obveselit a zaujali svou ujetostí (mech. kuře nemůže chodit po schodech). 70%
Hon na čarodějnice (2011)
Jediné co celé dílko alespoň trošku mělo byla atmosféra. Jinak je to tak omšelá a přiblblá pohádka, která má se skutečným drsným středověkem společného asi tak jako čokoládová pochoutka s pravou brazilskou čokoládou. A závěr...škoda mluvit...ten naprosto zabíjí!
Vlasy z Indie (2008)
Zajímavý dokument o dvou naprosto protichůdných pohledech na svět. Komerce X Víra
Fontána (2006)
Krásně atmosferický, originálně pojatý a duchovně-filosoficky velmi silně nabitý film s překrásnou hudbou Clinta Mansella za které dávám opravdu veliké plus. Jediné co mi na filmu příjde trošku rušivé je rovina španělského zachránce.
Robot-monstrum (1953)
Nestvůra, která sice vyhladila většinu lidí atomovou bombou ale nedokáže ani zničit bandu přiblblíků za elektrickým plotem a chodí jak pokaděny?:-D ...ano mám rád zvrhlé filmy B-čkového ražení ale tohle je i na mě trošku moc a musím říct že jsem těch kraťůčkých 66min. celkem dost trpěl.
Zuřící býk (1980)
Spojení De Niro+Scorsese vždy slibuje silný herecký a filmový zážitek. Ať už Mafiáni či Casino. Ale Zuřící býk je pro mě osobně trošku zklamáním. Ne herecké výkony ale spíš děj, u Scorseseho většinou velmi dynamický a propracovaný teď pouze řešící psychickou stránku De Nirovy pohnuté duše, sráží hodnocené do průměru.
Propast (1989)
Jen nechápu proč J. Cameron natočil Avatara, když byl v podstatě stejný film s podobnou zápletkou i nápadem natočen již před 20lety.
30 dní dlouhá noc (2007)
Atmosféru a velmi vyvedené efekty kazí předvídatelnost a dost nesmyslná časová posloupnost. Skákat ze 7dne na 17-tý a 27-mí celkový dojem dost sráží a děj je o to kostrbatější.
Zapomenuté světlo (1996)
Životní role Bolka Polívky, které by k dokonalosti prospělo nepatrně ubrat z teatrálnosti výkonů zbytku hereckého osazenstva. Ovšem atmosféra a scénář řadí tento film mezi to nejlepší, co kdy bylo v ČR natočeno. 90%
Černá labuť (2010)
Zajímavý nápad a pojetí, ke kterému mám pár výhrad (hlavně svižnější tempo a gradaci, závěr až moc předvídatelný), ale za skvělý herecký výkon Natálie Portman veliké plus a celkově positivní dojem. 70%