Recenze (14)
Okupovaná kolonie (2016) (seriál)
Po dvou epizodách hodnotím velmi kladně. Druhý díl o poznání lepší jak pilot. Pokuď seriál bude dál vstoupat na kvalitě, tak jedině dobře. Story a zápletka se mi moc líbí, i když to může někomu připadat jako klišé. Ale mohu očekávat, že vyvrcholení bude velmi dobré, až výjde vše najevo, rozjeto na to má. Také jsem dost zvědavý na ty emzáky.
Roger Waters: The Wall (2014)
Audiovizuálně strhující orgie, neskutečný zážítek. Nemám slov.
Ant-Man (2015)
Další hrdina od Marvel, který mi příjde ze všech nejsympatičtější. Mělo to humor, důvtip a hlavně odlišné pojetí. Herecké obsazení se mi také moc líbilo a na málo akce film chudý také nebyl. Na film jsem se těšil a zaslouženě. Viděno ve 3D + dabing a musím říci, že 3D tomuto filmu dost sluší. Hodnotím 95%
Kung Fury (2015)
Myslel jsem si, že jsem toho viděl dost, ale Hitler ovládající kung fu, který zabíjí policajty přes telefon byla pro mě rozsekávka a o konci ani nemluvě. Na to víc slov ani nejde použít.
Sedm (1995)
Geniální scénář a herecké výkony, Kevin Spacey se v tom normálně vyžíval. Dost ponurá atmosféra a nechutné smrti obětí. Konec pak podtrhl tento filmový skvost.
Ex Machina (2014)
Výborný sci-fi snímek, ve kterém je zobrazena pokročilá UI, která dokáže předčít i lidské myšlení a dokonale zmást, že se s ní cítíte jako s rovnocenným člověkem. Děsivý pohled na konec, kde je UI nerozeznána od člověka a dost chmurná představa do budoucna. Pár výhrad by se našlo, takže hodnotím za 4*
Kingsman: Tajná služba (2014)
Bavil jsem se náramně od začátku až do konce. Některé scény zůstanou v mé paměti ještě hodně dlouho, jako třeba masakr v kostele anebo ohňostroj s hlavami, asi jsem zvrácený, ale u této scény jsem se popadal za břicho smíchy. O výstižný důvtip a akční scény tu není nouze. Hodnotím s maximálním hodnocením, těším se na další shlédnutí.
Praha vs. prachy (2015) (pořad)
Ať se snaží Janek čím víc, pokuď ti ze shora s tím nic neudělají, tak se nic nezmění. Je to byznys a neskutečná drzost, poslední díly se to navíc dost přiostřuje. Kvalitní pořad, dost mě oslovil. Janek je podle mě hrdina.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Po návratu z kina ještě stále rozdýchávám tuhle super akční jízdu, kterou jsem právě zažil ve 3D. Dvě hodiny utekly jakoby nic, a i když po celý film vlastně jen jedou, tak ani chvilku jsem se nenudil a chtěl jsem toho více. Soundtrack je parádní, výborně dokresluje akční sekvence. Post Apocalypsa vyobrazena do posledního puntíku. 3D je pak třešnička na dortu.
John Wick (2014)
Nekompromisní akční jízda, kterou stíhá jedna vražda za druhou. Nájemný zabiják, který se ničeho nebojí a klidně vtrhne i do klubu, kde to jen padouchy jde cítit. I pohled malého štěňátka pohladí osvědčeného zabijáka na duši a životem utrápený " Neo " si jde pro pomstu i přes desítky mrtvol. Bavil jsem se náramně.