Recenze (114)
Blade (1998)
Fajn blbinka, která mohla být klidně o dvacet minut kratší.. a možná trochu méně blbější. 50%
Paul McCartney: Kisses On The Bottom (2012) (koncert)
Je to kvalitně natočený koncert, ale tenhle "McCartney" mě prostě nudí.. nemohu dát víc, nemůžu.
Rockshow (1980)
Průměrně natočený kvalitní koncert bez žádné přidané hodnoty (záběry ze zákulisí apod.). Kdybych neměl rád Wings (a album Venus and Mars) do čtyř hvězd bych nešel.
Delta Force (1986)
a ocenění "film, ve kterém se všechny postavy chovají uplně nejvíc nelogicky vyhrává..." Ale Chuck na motorce je celkem prdel.
Štvanec (2003)
Kdyby nebyl Tommy Lee Jones takovej Krakonoš a Toro takovej vojnou-zkušenej-Sandokán mohla to bejt celkem fajn hra na kočku a myš - takhle je to fajn hra na kočku a myš s debilním námětem. Na druhou stranu potěší přiměřená stopáž - 60%
Rolling Stones (2008) (koncert)
Hrajou padesát let a pořád neztratili šťávu ... jako fanoušek prostě nemůžu jinak .
Zůstaň hladový (1976)
O hovně, ale příjemně melancholické. Pro dítě devadesátých let příjemné retro :) - 42%
Pot a krev (2013)
Ani já se nevydržím smát 130 minut hloupým lidem. Humor se v této komedii těží tím úplně nejjednodušším způsobem a funguje tak asi jenom prvních dvacet minut (stejně tak snaha šokovat brutálními nebo jinak nechutnými scénami). Obecně nejsem zastáncem těch "antihrdinů", kterým mám fandit, ačkoli vím, že se chovají jak hovada a v tomhle filmu se nedá fandit nikomu. Michael Bay opět potvrdil, že neni nic jiného než průměrný režisér, který má prostě štěstí - 50%
Propast (1989)
Klidně si dam facku, ale mě to prostě nebavilo.
Miluj bližního svého (1999)
Strašně hořké, asi neusnu...