Recenze (114)
Perspektiva Ivana Mládka (2023) (TV film)
Autoři zcela opomněli témata "Ivan Mládek vynálezcem" a "Mládkovy pořady na komerčních televizích". Nechápu proč. Ač Mládkovy pokusy o sitkomy situované do jedné místnosti možná nebyly jeho nejlepšími kousky a Guitariano možná nezměnilo svět hudby, obě oblasti by ještě lépe dokreslily mistrovu dada-osobnost. Asi více než představení kapely Děda Mládek Ilegal Band.
Kominského metoda - Série 3 (2021) (série)
Pro mě je dvojice Thurner-Douglas absolutně nepřekonatelná.
Dunkerk (2017)
Za šílený soundtrack musím strhnout hvězdu. Vyprávěcí postup je sice inovativní, nicméně si nejsem jist, zda ho v případě válečného snímku bude někdy v budoucnu potřeba znovu použít. V každém případě: klobouk dolů za originalitu!
Zahradnictví: Rodinný přítel (2017)
Jde o zajímavý příběh, který však nemá potenciál naplnit dvě celé hodiny. Takhle by asi vypadalo Musíme si pomáhat, kdyby se tvůrci drželi pouze jedné dějové linie a snažili se ji natáhnout na sto dvacet minut. Ani taková představa se však nejeví moc strašidelně. Mix tragikomedie a dramatu překvapivě funguje. Bezchybné to není, ale špatné zdaleka také ne. Na další Musíme si pomáhat si budeme muset ještě počkat - snad jenom několik měsíců. 70%
Logan: Wolverine (2017)
Bezúčelná brutálnost v přehnané míře ubírá na uvěřitelnosti. Napínavý western ale pro jakou příležitost? (Nájemní zabijáci jdoucí po dětech? Vážně?)
Spectre (2015)
Pro fanouška neskutečně zábavná podívaná. Bondův charakter v závěru dostává lidský rozměr. Takový, který jsme doposud nemohli sledovat snad v žádné Bondovce (možná kromě 'V jejích službách jejího veličenstva'). Neřikám, že cesta k takovému závěru byla bezchybná, ale stála za to. Zajímalo by mě, zda-li by mě vůbec film bavil, kdybych nebyl jedním z Bondovo fandů a nedokázal si vychutnat každý odkaz na předešlé části.
Český lev 2014 (2015) (pořad)
Důstojné..není to moc, ale ve víc jsme snad už ani nedoufali.
Kancelář Blaník (2014) (seriál)
"Nazdar Miroslave, ty stará socko.." 75%
Velký Gatsby (2013)
Nafouklá bublina s plochými postavami a trochu otravným vizuálem plným kýče. Kdy si konečně Luhrmann uvědomí, že netočí muzikál? Knihu jsem nečetl, díkybohu, jinak bych byl asi hodně zklamaný. Takhle je to jenom obyčejný průměr pro pestrobarevný film se zajímavou (ale emočně nefunkční) pointou.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Na férovku 60%..ale prostě nemůžu jít pod čtyři hvězdy, na to jsem moc velký fanoušek..