Recenze (114)
Dar (2009)
James Bond v důchodu je víc cool, než když střílel. Fajn lidský film, který se šikovně dokáže vyhýbat kýčscénám. A že je to debut jasné čtyři hvězdy!
Jedna mezi oči (2012)
Má to koule, ale to je asi tak všechno. Ale pořád lepší než poslední Die Hard. 50%
New Police Story (2004)
Určitě to nejlepší ze série Police story. Škoda, že to atmosférou není Police story.
Get Back (1991)
Ať žije McCartney, ať žije Lester a kéž by žila Linda.
Muž z oceli (2013)
Velkej digitální blockbuster ozvláštněný flashbackama, bez kterých by film neměl smysl. To je sice poměrně originální přístup, ale také dost nudný. Crowe, Cavill a Shannon jsou však sympaťáci: poučme se tedy z chyb a nadělte nám trilogii. A toho nadhledu tam taky trochu mohlo být. 65%
Star Trek: Do temnoty (2013)
Nevím, co říct, co tu ještě nebylo. Píšu jen, protože mám tu čest psát komentář s pořadovým číslem 300. Jinak za mě 78%
Jack a obři (2013)
Na fantasy málo epické, na komedii málo humorné. Přesto při jistém psychickém rozpoležení dokáže film pobavit víc než jakákoliv majstrovská komedie nebo jakýkoliv tříhodinový Pán prstenů. Sympatických 65%
Šílený Max: Bojovník silnic (1981)
Pořád neuznávám jako kult a "vzor všem postapokalyptickým filmům", ale narozdíl od jedničky se už začínám trochu chytat - 70%
S ledovým klidem (2012)
Průměrovina s hodně příjemným hereckým obsazením, ačkoli Willis se kazí a kazí... Weaver je naopak furt dost hustá a Cavill toho Supermana zvládne.
Dredd (2012)
Pro mě béčkové béčko každým coulem, bohužel - 50%