Recenze (1 825)
Otrava (2023)
Ve své době měla tahle Dahlova povídka asi co říct k otevřenému britskému rasizmu. Ze série Wesových zpracování zatím nejslabší i přes super obsazení.
Krysař (2023)
Roaldova úchylná poetika a Wesova vizuální chladnost k sobě kupodivu pasují. Dám určitě všechny povídky a uvidíme.
Putin vs the West (2023) (seriál)
Výborně zpracovaný dokument o Putinově cestě k napadení Ukrajiny. Tolik rozhovorů se světovými politiky je neuvěřitelný.
Gran Turismo (2023)
Když už si dát oddechovku, tak aspoň dobře natočenou multi korporátní reklamu. Na Ford vs. Ferrari to nemá ale Need For Speed to strčí do kapsy. 3 a půl si to zaslouží.
Velká hra (2017)
Trochu moc dialogů, ale jinak povedený životopis jedné podnikavé slečny. Bavila mě chemie mezi Jessikou a Idrisem.
Jamie Lee Curtisová – výkřik svobody v Hollywoodu (2022) (TV film)
Hodně upřímnej dokument, stejně jako Jamie.
Jak zaháčkovat doktora (2023)
Kdybych věděl že je to remake, dal bych radši originál.
The Show (2020)
Totální mindfuck od mistra komiksu, ale vizuálně povedený.
Karpov vs. Korčnoj (2018)
Zajímavý a podrobně popsaný vhled do šachového světa 70 let, kdy byl šach součástí sovětské propagandy a pod kontrolou KGB.
Vocasy na tripu (2023)
Psí příběh, který neni úplně pro děti. Kdo má rád humor ala Ted, bude se královsky bavit jako já.