Recenze (1 825)
Interstate 60 (2002)
Pohádková road movie s poučením o hodnotách pro americkou mládež.
Létání pro začátečníky (2023)
Komedie moc ne, ale příjemně se na to kouká.
Anatomie pádu (2023)
Psychologicky propracovaná nuda. Dloooouhá nuda.
Hrozba smrti (2024)
Zmodernizovaná osumdesátková akční mlátička, kvůli které se Gyllenhaal dal do formy a McGregor naučil trochu hrát. Přiměřeně zábavné. Liman tyhle akčňáky umí.
Svědkové Putinovi (2018)
Celá Putinova síla spočívá v tom že každýho, kdo by s ním chtěl polemizovat, unudí k smrti (nebo ho k smrti přivedou jeho nohsledové).
Zlomové okamžiky: Atomová bomba a studená válka (2024) (seriál)
S touhle sérií si dali tvůrci opravdu práci a je to znát. Historie studené války od svržení atomové bomby po současnost podaná s neuvěřitelnou komplexností a souvislostmi.
Bylo nebylo v Londongradu (2022) (seriál)
Výborný vhled do propojení mezinárodní ruské mafie s kremelskou diktaturou a oligarchií.
Špinavej John - Betty Broderick (2020) (série)
Oproti první přímočařejší řadě je druhá víc soudní a psychologický drama. Opět parádně napsaný a zahraný postavy.
Špinavej John - The John Meehan Story (2018) (série)
Bavilo. Eric Bana si střihnul parádně odpornýho šmejda, Connie Britton výbornou kravku a Juno Temple a Julia Garner zase typický kalifornský rozmazlený blondýny, který jsou ale velmi schopný, když přijde na věc.
Chudáčci (2023)
Yorgos tyhle úchylárny umí. Tentokrát je to úchylárna na druhou. Emma to dala skvěle.